سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هیات مدیره شاید درباره انتخاب مدیرعامل صحبت کنیم اما بعید می‌دانم به نتیجه برسیم.
مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص محل دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در جام حذفی گفت: ماتلاش کردیم تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما تصمیم نهایی گرفته شد تا این بازی در ورزشگاه تختی برگزار گردد.

وی درباره شایعه حضور زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سابق سپاهان به جای حمید درخشان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر ادامه داد: بحثی در مورد کرانچار مطرح نشده و درخشان سرمربی ماست و امیدوار هستیم در ادامه راه هم موفق باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه بعدی هیات مدیره این باشگاه هم اظهار داشت: قرار است جلسه این هفته هیات مدیره روز چهارشنبه برگزار شود اما ساعت برگزاری آن احتمالا ساعت ۱۷ خواهد بود و دلیل اینکه این جلسه را برای روز چهارشنبه در نظر گرفته‌ایم این است که سلیمی روز سه‌شنبه از مکه می‌آید و در روز چهارشنبه همه اعضای هیات مدیره می‌توانند حضور داشته باشند.

خواجه‌وند درباره محور این جلسه هیات مدیره و اینکه آیا بحثی درباره مدیرعامل هم مطرح می‌شود تصریح کرد: باید دستور جلسه بیاید تا بتوانیم در مورد این مسئله صحبت کنیم اما شاید درباره انتخاب مدیرعامل بحث صورت بگیرد اما بعید می‌دانم که به جمع‌بندی در این خصوص برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.