یک ثروتمند سنگاپوری به عنوان مالک جدید باشگاه والنسیا معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فروش باشگاه والنسیا نهایی شده است. کارهای اداری لازم عصر روز گذشته در مادرید و والنسیا انجام شد تا دوران جدیدی در تاریخ این باشگاه آغاز شود. والنسیا از سال ۱۹۱۹ تأسیس شد و هرگز از آن زمان تاکنون یک فرد خارجی مالکیت آن را بر عهده نداشته است.

پیتر لیم پس از ۱۰ ماه مذاکره با خرید ۷۰ درصد سهام باشگاه مالک جدید آن نام گرفت. هولدینگ مریتون و بانکیا به توافق رسیدند که بدهی‌های باشگاه با بستانکاران اسپانیایی را که ۲۳۰ میلیون از این باشگاه طلب دارند، دوباره ساماندهی کنند. در همان زمان در دفتر مستایا فونداسیو وی سی‌اف سهامدار اصلی شرکت و مریتون متعلق به لیم بر سر واگذاری ۷۰.۴ درصد از سهام باشگاه والنسیا به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به توافق رسیدند. انتظار می‌رود که لیم در دیدار بین والنسیا و الچه که امشب در مستایا برگزار می‌شود، حاضر شود.

آمادو سالوو، رئیس فونداسیو وی‌سی‌اف، اورلیو مارتینز و یکی از نمایندگان مریتون شب گذشته برای تأیید این خبر نشست خبری برگزار کردند. پیش‌بینی می‌شود که با این اتفاق انتقال باشگاه به نوو مستایا که مدت زیادی است به تأخیر افتاده به موقع برای فصل ۱۹-۲۰۱۸ صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.