کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند گفت: ۹۰ دقیقه در دفاع و حمله سربلند و باشکوه بودیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیادورتموند شب گذشته در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۴ بر صفر در شهر استانبول، موفق شد گالاتاسرای ترکیه را مغلوب کند.

در این بازی بازیکنان زردپوش دورتموندی برخلاف بازی‌های فصل جاری بوندس‌لیگا، بسیار سرحال و بانشاط ظاهر شدند و همان فوتبال زیبای هجومی همراه با ضدحملات گسترده را به معرض نمایش گذاشتند.

یورگن کلوپ بعد از بازی اظهار داشت: خوشحالم گل‌ها را بهترین زمان‌ ممکن به ثمر رساندیم و در این نمایش باشکوه ۹۰ دقیقه در دفاع و حمله سربلند بودیم. وقتی به گل چهارم رسیدیم، بازیکنان تیم ترک دیگر متوجه شدند که نتیجه را از دست داده‌اند. اما قبل از آن با تمام وجود بازی می‌کردند که همین کار را برای ما دشوار می‌کرد.

وی ادامه داد: امشب واقعا بازی ستودنی انجام دادیم. خیلی چیزها را خوب و صحیح انجام دادیم. در واقع بهتر است بگویم نتیجه همه این کارهای درست، برد پرگل و ارزشمند ۴ بر صفر است.

در این بازی پیرامریک آئومبایانگ در دقایق ۶ و ۱۶ دو گل زد. سپس نوبت به مارکو رویس رسید که دقیقه ۴۱ گلزنی کرد. آدریان راموس نیز دقیقه ۸۳ گل آخر را به سود زردپوشان به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.