سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان: متاسفانه از فرصت‌های خوبی که رشید مظاهری در اختیارمان گذاشت نتوانستیم استفاده لازم را ببریم.
یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران گفت: تبریک می‌‌گویم به تیم فولاد بابت انجام یک بازی خوب و پیروزی در مقابل ذوب آهن. به نوعی می‌توانم بگویم که بدترین بازی تیم ذوب آهن در چند بازی اخیر را گذراندیم. ما در این بازی برنامه‌ای نداشتیم. امروز یکی از بدترین روزهای تیم ما بود. اگر قانون به ما اجازه می‌داد من در این بازی ۱۰ تعویض انجام می‌دادم. بچه‌ها در حد خود ظاهر نشدند. تمام بازیکنان ما به غیر از دروازه‌بان تیم بد بودند. در همه خطوط به غیر از دروازه بسیار ضعیف بودیم و به نوعی حریف از ما سرتر بود حتی در روزی نبودیم که بتوانیم یک مساوی کسب کنیم. دلیل قانع‌کننده‌ای برای شکست نداریم البته در نیمه اول دو موقعیت خوب داشتیم ولی انقدر مهاجمان‌مان بد بودند و تمرکز برای زدن گل نداشتند که آن دو موقعیت هم به هدر رفت.

در نیم‌فصل سعی خواهیم کرد چند بازیکن در نقاط مختلف به تیم اضافه کنیم و به جای سینا عشوری نیز قطعا یک بازیکن باکیفیت کسب خواهیم کرد.

وی درباره سوال خبرنگار که مهره‌های خوبی را امروز روی نیمکت نشاندید ، گفت: کوتاه جواب می‌دهم بازیکنی که شرایط بازی ندارد باید روی نیمکت بنشیند، متاسفانه بعضی بازیکنان علی‌رغم اسم‌های بزرگ،عملکرد خوبی در زمین ندارند و با در نظر گرفتن نمایش آنها در تمرین ما بهترین‌ها را برای انجام بازی انتخاب می‌کنیم.

وی درباره عملکرد دروازه‌بان خود رشید مظاهری اظهار داشت: در تمرینات تمرکز لازم را داشته و نشان داده می‌تواند به دروازه‌بان بزرگی تبدیل شود. متاسفانه از فرصت‌های خوبی که رشید مظاهری دروازه‌بان ما به ما داد نتوانستیم استفاده لازم را ببریم. مظاهری در این دیدار از بازیکن حریف یک پنالتی گرفت و همینطور تک به تک مهاجمان حریف را دفع کرد.

یحیی گل‌محمدی در مورد سوال خبرنگاری که از او پرسید ۱۳ میلیارد هزینه کرده‌اید و باز هم بازیکنان باکیفیت می‌خواهید گفت: من نمی‌دانم این اطلاعات و آمار هزینه‌ها از کجا آمده است. به نظر من اطلاعات شما کافی نیست. من در مورد چنین سوالی بحث خاصی ندارم فقط این را بگویم که بازیکنانی که جذب خواهند شد برای رفع نقاط ضعف تیم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.