مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به شکست این تیم مقابل صبا گفت: آنها با یک گل مردود برنده شدند و تساوی در این بازی نتیجه عادلانه‌ای بود.
مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش مقابل صبا گفت: این بازی به دلیل شرایط نامناسب زمین و هوا کیفیت خوبی نداشت و دو تیم مجبور بودند با ارائه بازی مستقیم، فقط زیر توپ بزنند. با این حال ما یک گل مردود خوردیم، چون توپ از خط دروازه عبور نکرد و یک متر با خط فاصله داشت.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  در ادامه افزود: حتی بازیکنان صبا هم تأکید کردند که گل‌شان درست نبوده است. از بدشانسی ما دوربین هم در استادیوم نبود که این صحنه از تلویزیون نشان داده شده و کارشناسی شود.

وی در مورد اولین باخت کمالوند در تیم گسترش فولاد تأکید کرد: این درست است که باختیم ولی تیم ما در آینده خصوصاً در نیم فصل دوم وضعیت بهتری پیدا می‌کند. کمالوند هم مربی خوبی است و ما چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیریم، چون مربی با دانشی است. تیم ما با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشته نیاز به زمان دارد و قطعاً در ادامه بهتر خواهیم شد.

بایرامی در مورد وضعیتش برای نیم فصل دوم و اینکه می‌گویند شاید از گسترش جدا شود، گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و باید به این قرارداد پایبند باشم. من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام، چون از لحاظ اخلاقی درست نیست و هر تیمی هم خواهان جذب من باشد باید با باشگاه مذاکره کند. البته می‌خواهم در نیم فصل دوم هم در گسترش بمانم و قصد جدایی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.