رضا عنایتی گفت: استقلال از تیم‌های خوب ایران است که امسال نیز تیمی بسیار خوب و پرمهره‌ای را در اختیار دارد.
کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، درباره بازی هفته دوازدهم تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: شرایط تیم ما خوب است و پس از اردویی که در کیش داشتیم و پیروزی در جام حذفی شرایط خوبی داریم. امیدوارم روز چهارشنبه نیز بتوانیم مقابل استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.
عنایتی در مورد تیم استقلال تهران تصریح کرد: استقلال تیمی پرمهره است که همیشه و در هر حالتی رقیبی سخت و قدرتمند به حساب می‌آید. این تیم در هر کجای ایران پا به زمین بگذارد، هواداران خاص خود را دارد اما امیدواریم که هواداران پدیده ما را تنها نگذارند و در این بازی هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. روی کمک هواداران خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌ و امیدواریم که بتوانیم به کمک آنها به موفقیت دست پیدا کنیم.
وی در خصوص این موضوع که استقلال و پرسپولیس در خانه حریف هواداران‌ بیشتری از میزبان دارند، خاطرنشان کرد: به هر حال این موضوعی است که از الان نمی‌توان در رابطه با آن نظر قطعی داد. نباید فراموش کنیم که استقلال هم بعد از سال‌ها دوباره به مشهد آمده و این اولین میزبانی فوتبال خراسان از استقلال بعد از چندین سال است. به هر حال امیدوارم که هواداران تنهایمان نگذارند.

عنایتی که سابقه پوشیدن لباس استقلال را دارد، گفت: استقلال همواره برای من قابل احترام است، من خودم را جزئی از خانواده استقلال می‌دانم و از موفقیت این تیم خوشحال می‌شوم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و با وجود علاقه به استقلال تمام سعی خود را می‌کنم تا برای تیم پدیده مثمرثمر باشم.

کاپیتان تیم پدیده خراسان در خصوص این که از آغاز فصل تنها ۳ گل از روی نقطه پنالتی و یک گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده و این که آیا می‌تواند در بازی با استقلال طلسم را بشکند و برای پدیده گلزنی کند، عنوان کرد: عوامل زیادی در این خصوص دخیل است. تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم مفید باشم. تا به امروز هم فکر می‌کنم در این خصوص موفق بوده‌ام و نباید فراموش کنید که در هر فصل ۴ - ۵ هفته با این گونه مشکلات مواجه شده‌ام و این موضوعی طبیعی است که به زودی امیدوارم مانند گذشته حل شود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.