کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مطمئن هستم شرایط تیم‌مان از نظر فوتبالی و نتیجه گرفتن خیلی بهتر از این می‌شود.

ایوب والی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، ابتدا درباره دیدار این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن در چند هفته اخیر خوب بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد. این هفته در خانه‌ حریف بازی می کنیم و کارمان خیلی سخت است ولی با تمام قوا بازی می کنیم.

وی با اشاره به شکست تیمش مقابل پارسه تهران در جام حذفی این شکست را هشدار خوبی دانست و گفت: این شکست هشدار خوبی بود تا بازیکنان ما متوجه باشند که باید در هر بازی تمرکز صددرصدی داشته باشند. این شکست همچنین هشداری بود که با تمام قوا به اصفهان برویم و به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. با شکست مقابل پارسه تهران به راحتی یک جام را از دست دادیم و خیلی بد شد. دیگر نمی‌خواهیم لیگ برتر را از دست دهیم و باید خیلی زود به این مسابقات برگردیم و نتایج لازم را کسب کنیم.
وی درباره دلیل واگذاری نتایج به تیم‌هایی مانند پیکان، نفت مسجدسلیمان و پارسه تهران گفت: این فصل مقابل تیم‌های خوب و بزرگ به نتایج خوبی دست پیدا کردیم ولی برعکس مقابل تیم هایی که شرایط خوبی نداشتند، متاسفانه نتیجه خوبی کسب نکردیم. نمی‌دانم شاید زمانی که وارد بازی می شدیم، تمرکز لازم را نداشتیم یا این که بازیکنانمان آن تیم را جدی نمی‌گرفتند.

والی بیان کرد: روز گذشته با مدیرعامل و کادر فنی جلسه‌ای داشتیم و در خصوص یک سری مسایل صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم در بازی با ذوب آهن خوب بازی کنیم و با گرفتن نتیجه ای خوب، همه چیز را فراموش کنیم. به هر حال ما در جام حذفی خیلی ضرر کردیم؛ چرا که جام مهمی است و یک تیم با انجام سه چهار بازی به فینال می‌رسد و می تواند یک جام به دست آورد. فرصت خوبی است که ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و به راحتی از آن گذشتیم. برای تیم پارسه احترام قایل هستیم ولی اگر با تمرکز صد درصدی وارد مسابقه می شدیم، می توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان فولاد با تمرکز لازم وارد زمین نمی‌شدند، عنوان کرد: نمی دانم چرا به این صورت است. روز گذشته هم در این زمینه صحبت کردیم و خودمان هم به صورت کامل نمی دانیم مشکل کجاست و چرا مقابل تیم هایی که شرایط خوبی در لیگ ندارند، شکست می خوریم. تیم ما قهرمان لیگ است و بازیکنان خوبی داریم و می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: هواداران هم نگران تیم هستند و حق دارند که به این صورت باشند. فولاد با بازی‌هایی که طی دو سال اخیر داشته است، انتظارات را بسیار بالا برده است و سال گذشته هواداران مان روز به روز بیشتر عاشق تیم می شدند. اکنون نیز انتظارات شان بالا است و باید این انتظارات برآورده شود. پس از بازی با پارسه نیز چند تن از هواداران که به تهران آمده بودند از نتیجه خیلی ناراحت بودند. به هر حال این هوادار انتظار دارد که تیم به روند خوبش ادامه دهد و وارد فاز باخت نشود.

وی با بیان این‌ که فولاد می تواند از این شرایط خارج شود، خاطر نشان کرد: ما صد درصد می توانیم از این وضعیت خارج شویم و البته اکنون شرایط مان هم در جدول بد نیست. ان‌شاالله بتوانیم نتایج مان را دنبال کنیم و ما باید با قدرت ظاهر شدن را آغاز کنیم و در هر بازی حتی دیدار دوستانه هم برای برد به زمین برویم.
وی بیان کرد: تیم ما امسال خیلی جوان است و بی تجربگی بازیکنان مان هم در عملکردمان تاثیرگذار بوده است. به هر حال امیدواریم که شرایط مان بهتر از این شود. از هواداران هم می خواهم که صبر داشته باشند و مطمئن هستم که شرایط تیم از نظر فوتبالی و نتیجه خیلی خوب می شود. یکی دو بازیکن هم مدنظر باشگاه است که در نیم‌فصل جذب کنند که با این اقدام، شرایط مان خیلی بهتر خواهد شد. هواداران به ورزشگاه بیایند و به تیم روحیه بدهند و امیدوارم ما هم بتوانیم نتایج لازم را حداقل در اهواز کسب کنیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.