سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر اسپانیول تأکید کرد آنها همانگونه که او می‌خواسته بازی کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکومادرید برابر اسپانیول در ورزشگاه ویسنته کالدرون که این تیم را ۱۷ امتیازی کرد و به رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌ها رساند، به ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: فکر می‌کنم تیم من همانگونه که می‌بایست بازی کرد. اتلتیکو عملاً در تمام ۹۰ دقیقه بازی را در نیمه زمین حریف تحت کنترل داشت. من به رائول گارسیا و ماریو ماندزوکیچ، زمان دادم تا در پست‌‌های‌شان قرار بگیرند و با حضور خوانفران و آردا توران در سمت راست میدان فضا به دست آوردیم. ما صبر و حوصله به خرج دادیم تا سرانجام گل اول‌مان از راه رسید.

سیمئونه افزود: در نیمه دوم تسلط اتلتیکومادرید حتی از نیمه اول هم بهتر بود. با وجود اینکه از موقعیت‌های خود برای گلزنی استفاده نکردیم اما کارمان را خوب انجام دادیم و در نتیجه در این نیمه قویتر بودیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در این بازی ما به خوبی حمله کردیم و سخت‌ترین کار زمانی که در فاز هجومی قرار دارید، دفاع کردن است. هجومی بازی کردن به ما فرصت بیشتری برای حضور در نیمه زمین حریف می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.