دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:‌ در مورد ماندن یا رفتن وینگادا از تیم امید نظر کمیته فنی بر نظر من اولویت دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی در مورد جلسه امروز کمیته فنی تیم امید، گفت: به دلیل اینکه در جلسه دیگری بودم نتوانستم در این جلسه حاضر شوم اما مصوبات کمیته فنی باید به علی کفاشیان ارائه شود و او در این خصوص جمع‌بندی لازم خواهد را ارائه خواهد کرد. در هر صورت بحث تقویت کادر فنی امید مطرح بود و جلسه کمیته فنی نیز روی همین محوریت برگزار شد.

وی در مورد اینکه نظر شخصی‌اش ادامه همکاری وینگادا با تیم امید است یا رو مربی جدید تمرکز دارد، گفت: با توجه به نتایجی که تیم امید داشته و این مورد که باید از لحاظ فنی این تیم را رصد کرد آقایان معینی و محصص در جلسات کمیته فنی به جمع‌بندی خواهند رسید و نظر آنها مهم است و در مجموع نظر آنها به نظر شخصی من اولویت دارد و نظرات آنها را انجام خواهیم داد.

نبی گفت: فدراسیون فوتبال یک وظیفه ذاتی دارد، در مرحله اول اجرای برنامه‌ریزی‌های تیم‌های ملی است که سرمربی آن را ارائه می‌دهد که اگر توجه کنیم بالاخص در چند سال اخیر و با توجه به کمبودهای مالی تمام برنامه‌های تیم‌های ملی اجرایی شده است. در بخش دوم نیز وظیفه فدراسیون رصد کردن کادر فنی است، مجموعه آنها در نتیجه‌ای که تیم‌های ملی به دست می‌آورند مهم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:‌ در حال حاضر نتایج خوب نبوده و ما هم می‌دانیم خوب نبوده است اما امیدواریم با برنامه‌ریزی فدراسیون این بخش حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.