اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در گام اول جام حذفی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس که اولین تمرین این تیم پس از پیروزی مقابل بنه‌گز بوشهر در جام حذفی بود امروز برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*در حالیکه قرار بود این تمرینان در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شود اما بازیکنان در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه وارد زمین شدند که این تأخیر گویا به دلیل جلسه‌ای بود که کادر فنی با بازیکنان در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرده بود.

*یک بازیکن صربستانی که گفته می‌شود مهاجم است در تمرین امروز پرسپولیس حضور یافت و با بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

*شروع تمرین با پاس‌های کوتاه و سرعتی بود که در همان ابتدای تمرین محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. نوری عنوان کرد که قصد دارد به پزشک مراجعه کند.

*حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی مشغول دویدن شد و سپس زیر نظر مسعود مبینی مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

*امروز سه دروازه‌بان در تمرین پرسپولیس حاضر بودند و زیر نظر نادر باقری تمریناتشان را انجام دادند.

*پس از پاسکاری‌های کوتاه، بازیکنان  در عرض زمین لحظاتی دویدند.

*آقاوسط و حفظ توپ در زمان فشار بازیکنان حریف دیگر تمرینی بود که بازیکنان تیم پرسپولیس زیر نظر کادر فنی‌شان انجام دادند.

*حسین ماهینی غایب تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که دلیل غیبت او مشخص نشد.

*مهدی دغاغله بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که چند روزی بود خبر بهبودش منتشر شده بود امروز پابه‌پای بازیکنان تمرین کرد.

*مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم پس از ۴۵ دقیقه که از شروع تمرین می‌گذشت ورزشگاه را ترک کرد. این بازیکن گفت که از ناحیه ران پا احساس درد می‌کند.

* هادی نوروزی هم به دلیل آسیب‌دیدگی امروز تمرین نکرد.

*باد نسبتاً شدید در منطقه جنت‌آباد تهران که ورزشگاه درفشی‌فر در آن مکان واقع شده باعث شده بود تا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با کاپشن‌های ورزشی در تمرین حاضر شوند.

*حدود ۲۰ تماشاگر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

*پس از ۴۵ دقیقه که از تمرین پرسپولیسی‌ها می‌گذشت بازیکنان این تیم به دستور کادر فنی دور زمین ورزشگاه درفشی‌فر را یک بار دویدند.

*رضا حقیقی در لحظاتی از تمرین درون دروازه ایستاد و بازیکنان برای او پنالتی می‌زدند که اکثر پنالتی‌های بازیکنان تبدیل به گل می‌شد.

*فوتبال در دو تیم نارنجی و سبز از دیگر تمرین‌هایی بود که امروز پرسپولیسی‌ها انجام دادند.

*بازی درون‌تیمی پرسپولیسی‌ها زیر نظر کادر فنی برگزار شد و اومانیا هم اولین تمرینش را پس از بازگشت از اردوی تیم ملی کاستاریکا با سرخپوشان انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.