مدیر برنامه‌های سنگربان فصل گذشته بارسلونا تأکید کرد والدس از لیورپول پیشنهادی دریافت نکرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویکتور والدس پس از جدایی‌اش از بارسلونا در انتهای فصل گذشته هنوز تیمی را برای خود پیدا نکرده است. با این وجود اخیراً خبری منتشر شده مبنی بر اینکه این دروازه‌بان اسپانیایی در آستانه پیوستن به لیورپول است. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد موناکو مقصد بعدی والدس است اما مصدومیت او، موناکو را از عقد این قرارداد منصرف کرد و باشگاه فرانسوی مارتن استکلنبورگ را به طور قرضی از فولام به خدمت گرفت.

گینس کارواخال، مدیر برنامه‌های والدس در گفت‌‌وگو با روزنامه اسپانیایی «اسپورت» گفت: لیورپول پیشنهادی مبنی بر اینکه والدس چهار روز در کنار آنها تمرین کند، به ما نداده است. در مقابل ما هم پیشنهادی از بندرنشینان را رد نکرده‌ایم و حرف‌هایی که در این خصوص مطرح شده، صحت ندارد. هرگز پیشنهادی نه از سوی برندان راجرز و نه از لیورپول به والدس نشده است.

والدس ۳۲ ساله در پایان فصل گذشته به ۱۲ فصل حضور خود در نیوکمپ پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شد. البته او به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانست تا پایان فصل کاتالان‌ها را همراهی کند و یکی دو ماه به پایان لیگ از آنها جدا شد. او به همراه کاتالان‌ها شش بار قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و ۲۰ بار هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.