با تلاش اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اردبیل، نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران ورزشگاه تختی این استان را برای میزبانی مسابقات لیگ یک تأیید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده سازمان لیگ فوتبال عصر امروز در بازدید از این ورزشگاه و بخش‌های مختلف آن اعم از رختکن‌ها، اتاق داوران، اتاق تست دوپینگ، جایگاه خبرنگاران، سالن کنفرانس خبری، میکس‌زون، سرویس‌های بهداشتی و زمین چمن از تمهید مقدمات مناسب ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اردبیل قدردانی کرد.

فریبرز محمودزاده گفت: تمام امکانات ورزشگاه مطابق با استانداردهای لازم مسابقات لیگ یک است و مواردی که در بازدید دو ماه قبل به مسئولان اعلام شده در حال حاضر برطرف شده و مورد تأیید این سازمان است.

وی افزود: زمین چمن این ورزشگاه از کیفیت مناسبی برخوردار است و این امر موجب شده این ورزشگاه حتی توانایی میزبانی و برگزاری مسابقات لیگ برتر را نیز داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز تصریح کرد: اولین بازی خانگی شهرداری اردبیل روز گذشته در ورزشگاه تختی اردبیل در مقابل گیتی‌پسند اصفهان برگزار شد و این ورزشگاه هیچ مشکلی برای میزبانی مسابقات لیگ دسته یک ندارد.

ایوب بهتاج بیان کرد: نماینده سازمان لیگ پس از بازدید دقیق تمامی امکانات این ورزشگاه را مورد تأیید قرار داد هر چند که این امر با توجه به عملی شدن تعهدات اداره‌کل و نیز تلاش‌های مسئولان باشگاه شهرداری قابل پیش‌بینی بود.

وی با قدردانی از همکاری‌های سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل و نیز هیئت فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر اداره‌کل بر نحوه برگزاری و حضور تماشاگران و علاقه‌مندان فوتبال و میزبانی مطلوب و شایسته این رقابت‌ها تمرکز کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.