بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از حضورم در پرسپولیس بی‌خبرم و این بحث فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.
محسن مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن گفت: شرایط تیم ما خوب است. هرچند در نتیجه‌گیری ناموفق بوده‌ایم که دلیل آن هم تغییرات زیادی است که در این فصل داشته‌ایم، اسکلت کلی تیم عوض شده و با حضور یحیی‌ گل‌محمدی شرایط تغییر کرده است، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما در نتیجه‌گیری باید بهتر باشیم. در این فصل فقط در سه چهار بازی ترکیب کامل خود را داشته‌ایم و بیشتر با محرومیت و مصدومیت بازیکنان مواجه بودیم.

مسلمان در مورد شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: واقعاً‌ در جریان این مسئله نیستم، فصل گذشته رویانیان با من برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده بود اما در این فصل کسی با من صحبت نکرده و این بحث فقط در رسانه‌ها مطرح شده است من شرایط خوبی در ذوب‌آهن دارم و با این باشگاه هم قرارداد دارم.

مسلمان در مورد علت ناکامی تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: هیچ حرفی برای گفتن نداریم زیرا بد نتیجه گرفته‌ایم و به دنبال مغلطه کردن هم نیستیم و نمی‌خواهیم به دنبال مقصر بگردیم. من از مردم یک بار عذرخواهی کردم و باز هم به خاطر نتایج ضعیف تیم امید در اینچئون عذرخواهی می‌کنم اما واقعیت این است که یا باید تیم زیر ۲۳ سالی که علیرضا منصوریان جمع کرد به اینچئون می‌رفت یا تیم خود وینگادا.

وی ادامه داد: اضافه شدن هفت بازیکن به تیم وینگادا شرایط را سخت کرد، من سه چهار بازیکن تیم را اصلاً نمی‌شناختم برای حضور در یک تورنمنت آشنایی بازیکنان و تمرین کردن آنها خیلی مهم است. آن تیم بازیکنان خوبی داشت اما واقعیت آن است که ما خیلی با هم تمرین نکرده بودیم در همان مسابقه که ۴ بر یک باختیم ۱۰-۱۲ موقعیت گل‌زنی داشتیم بهتر بود که تصمیم واحدی در این زمینه گرفته می‌شد. چهار سال پیش که به بازی‌های آسیایی رفتیم تیم زیر ۲۳ سال به این مسابقات رفت و سه بازیکن بزرگسال هم همراه تیم بود . امسال هم به جز تیم امید ژاپن سایر تیم‌ها زیر ۲۳ سال بودند که سه بازیکن بزرگسال را هم داشتند. عراق یونس‌محمود را داشت، کره‌جنوبی هم با برخی از بازیکنان تیم بزرگسالش آمده بود زیرا همه به دنبال مدال بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.