مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان شاید در نتیجه‌گیری نوسان داشته اما از نظر فنی قبول نمی‌کنم کسی بگوید نوسان داشته‌ایم.
مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطی که سپاهان در ۱۱ هفته گذشته از لیگ برتر داشته، گفت: سپاهان همیشه تیمی است که با سازمان‌دهی خوب وارد مسابقات می‌شود و می‌توانم بگویم که ما یک باشگاه به تمام معنا داریم که خلیلیان هم به عنوان یک مدیر کاربلد در این باشگاه فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در همان ابتدای آماده‌سازی راهی اردوی خوبی در ترکیه شدیم و سپس یک بازی بزرگ با فنرباغچه انجام دادیم که این بازی به شخصیت تیمی ما کمک زیادی کرد. شروع لیگ هم برای ما خوب بود چرا که سه برد متوالی در سه بازی اول به دست آوردیم اما در ادامه راه مشکلاتی برای ما پیش آمد به طوریکه شجاع خلیل‌زاده سه بازی محروم شد، حاج‌صفی به انگلیس رفت، چندین بازیکن به تیم‌های ملی جوانان و امید رفتند و تعدادی از بازیکنان هم آسیب‌دیده شدند و به همین دلیل در چند بازی به رغم اینکه خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نگرفتیم البته در بازی با نفت تهران باخت حق ما بود چرا که بد بازی کردیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: در بازی مقابل ذوب‌آهن ۸ بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم سپاهان همیشگی باشیم اما در بازی مقابل فولاد و ملوان توپ‌هایمان درون دروازه نرفت و بعد از این بازی‌ها بود که تغییر و تحولاتی در سپاهان رخ داد که البته باید از کرانچار هم تشکر کنم که هم برای تیم زحمت کشید و هم برای ما یک مربی خوب بود به طوریکه از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم اما بعد از رفتن کرانچار فرکی آمد که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. سپس مقابل پدیده خوب کار کردیم و بردیم و به دیدار تراکتورسازی رفتیم که در آن بازی هم عملکرد خوبی داشتیم اما نبردیم و فکر می‌کنم اوج هنر تیم به دیدار مقابل پرسپولیس بر می‌گشت که یک بازی کاملاً یک طرفه انجام دادیم و ضمن احترامی که برای پرسپولیس قائلم اما در بازی روز جمعه توپ و میدان در اختیار ما بود که شریفی هم در لحظات آخر از موقعیتی که به دست آورد استفاده کرد و گل به ثمر رساند که البته نباید از عملکرد فوق‌العاده نیلسون هم در این بازی چشم‌پوشی کنیم.

بصیرت درباره اینکه به نظر می‌رسد سپاهان امسال پرنوسان بوده، گفت: ما فقط در بازی مقابل نفت تهران خوب نبودیم و به همین دلیل با این حرف موافق نیستم که بگوییم سپاهان نوسان داشته اما از نظر نتیجه‌گیری این حرف را قبول دارم و من هم معتقدم که در نتیجه‌گیری نوسان داشتیم و در چند بازی می‌توانستیم نتیجه بگیریم که نگرفتیم. شاید اگر در آن بازی‌ها به برتری می‌رسیدیم الآن در صدر جدول بودیم هرچند که اعتقاد دارم روزهای خوب سپاهان هم خواهد آمد و شاید در چهار بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل بتوانیم صدرنشین شویم.

وی درباره حضور فرکی و تأثیری که او در سپاهان داشته اظهار داشت: اولین بازی من در تیم ملی مصادف با مربیگری فرکی و پورحیدری در تیم ملی بود. آنها مقابل کویت به من بازی دادند و من اعتقاد دارم که فرکی فقط یک مربی با اخلاق نیست بلکه او یک معلم است که به جز فوتبال از او درس زندگی هم می‌گیریم و همه بازیکنان از حضورش در سپاهان استقبال کردند. خوشبختانه کادر فنی خوبی در سپاهان فعالیت می‌کند و گذر زمان این مسائل را نشان خواهد داد.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره دعوت نشدن بازیکنانی نظیر خلعتبری و خلیل‌زاده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظر من باید بازیکنان بیشتری از سپاهان به تیم ملی دعوت می‌شدند و فکر می‌کنم شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی، حسین پاپی، هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری این شرایط را داشتند تا به تیم ملی دعوت شوند اما به هر حال باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و من مطمئن هستم که کی‌روش این نفرات را در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

وی درباره اینکه کی‌روش گفته برای انتخاب بازیکنان به نام باشگاه توجه نمی‌کند و ملاک برای او آمادگی بازیکنان است و اینکه او به عنوان مربی سپاهان چقدر به آمادگی بازیکنان این تیم اعتقاد دارد، خاطرنشان کرد: از نظر من که با این بازیکنان کار می‌کنم همه آنها آماده حضور در تیم ملی هستند اما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

وی در پایان گفت: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم که روز جمعه روز پرشوری را رقم زدند و همان شور و هیجانی را که در ورزشگاه تبریز دیدیم در ورزشگاه فولادشهر هم دیدیم و امیدوارم که در همه استادیوم‌های کشورمان این شور و حال باشد تا فوتبال پیشرفت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.