کارلوس کروش می‌گوید برای دعوت از بازیکنان، کاری به نام باشگاه آن‌ها ندارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كارلوس كروش سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: «ما با ۲۴ بازیكن به اردوی پرتغال می‌رویم. گروه اصلی بازیكنانی هستند كه در جام جهانی هم بودند. این اردو فرصتی برای بازیكنان جوان مثل رفیعی و امیری است كه در كنار تیم ملی باشند و تجربه كسب كنند.»

او در پاسخ به این سوال كه چرا هیچ بازیكنی از پرسپولیس در لیست تیم ملی نیست گفت: «باشگاه‌های دیگر هم در تیم ملی بازیكن ندارند. من وقتی بازیكن انتخاب می‌كنم به نام باشگاه توجه نمی‌كنم بلكه بر اساس بازی بازیكنان آن‌ها را دعوت می‌كنم. درهای تیم ملی همیشه به روی همه باز است. من اعتقاد دارم در حال حاضر باید همین ۲۴ بازیكن در اردوی تیم ملی باشند.»

كروش ادامه داد: «داشتن یك اردو از نداشتن آن بهتر است. این مسیر آماده سازی تیم ملی است. دستاوردهای این اردو را بعدا خواهیم دید.این اردو برای تست كردن بازیكنان است. برای حضور در تیم ملی فقط كیفیت فنی مورد نظر نیست بلكه تكنیك صحیح و طرز تفكر مناسب هم مد نظر است.»

سرمربی تیم ملی در مورد ابراز علاقه ادینهو به حضور در تیم ملی گفت: «بارها با چنین شرایطی در پرتغال و آفریقای جنوبی روبرو شده ام. من فقط بازیكنانی را دعوت می‌كنم كه شهروند كامل یك كشور باشند. قبل از آن هر اتفاقی افتاده به من ربطی ندارد. این مسائل به فدراسیون و خود بازیكن ربط دارد.»

او در مورد پایین آمدن میانگین سنی تیم ملی گفت: «من به شناسنامه و كارت شناسایی نگاه نمی‌كنم. به رنگ پیراهن هم كاری ندارم. من می‌خواهم تیم ملی ایران را بسازم.من وقتی به دیدن بازی صبا یا سایپا می‌روم نمی‌خواهم این تیم‌ها را زیر نظر بگیرم. باید عملكرد دروازه‌بان‌، دفاع، هافبك و مهاجم را زیر نظر بگیرم. برای من نام باشگاه‌ها مهم نیست.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.