سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید تیمش بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام داد و در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، اظهار کرد: ما امروز تلاش کردیم تا سه امتیازی بازی را بگیریم اما متاسفانه اینگونه نشد. از روند تاکتیکی تیمم راضی هستم. احتیاج بود در مواقعی از بازی فوتبال فرسایشی ارائه دهیم زیرا ذوب‌آهنی‌ها شناخت خوبی از تیم ما داشتند.

وی افزود: ذوب‌آهن فوتبال باحوصله‌ای ارائه می‌کرد و در مواقعی از بازی یکی دو شانس خوب گلزنی را نیز به دست آورد اما در کل مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود اما در آخر بازی به تیمی که مالکیت بازی را داشته باشد سه امتیازی را نمی‌دهند.
سرمربی تیم نفت تهران گفت: ذوب‌آهن می‌توانست خطرناک ظاهر شود زیرا شناخت کافی را نسبت به تیم ما به دست آورده بود البته ما هم این تیم را به خوبی آلنایز کرده بودیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم رفتیم. باید روی چند فرصت خوب گلزنی به گل می‌رسیدیم که اینگونه نشد. معتقدم اگر در دقایق ابتدایی بازی به گل می‌رسیدیم ذوب‌آهن از دفاع خارج می‌شد و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. ما حتی در اواخر بازی از ذوب‌آهن مواظبت کردیم تا دروازه ما را باز نکند.
منصوریان در پاسخ به ایسنا مبنی بر اینکه فکر می‌کنید چرا بازی امروز زیبا و تماشایی انجام نشد، گفت: ما مربی‌ها بازی باکیفیت‌مان را از مسائل فنی بررسی می‌کنیم. به نظرم بازی خوبی انجام شد اما معتقدم کیفیت بد زمین مسابقه روی بازی تاثیر گذاشت. ما احتیاج به زمینی داریم که در سطح زمین ورزشگاه آزادی باشیم تا بتوانیم بازی‌های خوب ارائه دهیم. اگر خاطرتان باشد در چند بازی گذشته‌مان که در زمین‌های خوب برگزار شد بازی‌هایی زیبایی را به نمایش گذاشتیم اما باز هم قبول دارم ما در همین زمین سه گل به سپاهان و دو گل به استقلال زدیم.
سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: بحث انگیزشی هم در کیفیت بازی وجود دارد. نوع بازی ما طوری است که حتما باید به گل برسیم. وقتی به گل نمی‌رسیم سعی می‌کنیم از تیم حریف مراقبت کنیم تا دروازه‌مان باز نشود.
وی در ادامه درباره حضور علی کریمی روی نیمکت تیم ملی گفت: علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال ایران است. معتقدم انتخاب او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. کریمی هم باید روزی به رنکینگ مربیان وارد می‌شد نباید روی او حساس باشیم و مسائلی از جمله نداشتن کارت مربیگری را بهانه کنیم بلکه باید با تمام وجود کمکش کنیم تا هر چه زودتر مراحل مربیگری را طی کند و از فضای انتقاد نسبت به علی کریمی خارج شویم.
منصوریان ادامه داد: سال ۱۹۸۵ زمانی که فرانس بکن‌بائر به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد کارت مربیگری نداشت اما اهالی فوتبال آلمان او را حمایت کردند و بهترین نتایج را کسب کرد پس باید به علی کریمی کمک کنیم تا در مربیگری پیشرفت کند.
سرمربی تیم نفت تهران درباره انتخاب دستیار دوم برای کی‌روش نیز گفت: انتخاب نفر دوم را خود کی‌روش انجام خواهد داد و ما نمی‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم. مطمئنا کی‌روش هم کسی را انتخاب می‌کند که با او راحت باشد در کل مربیان کسی را انتخاب می‌کنند که احساس کنند یک برادر در کنارشان است. با آمدن علی کریمی به تیم ملی یک قهرمان به جمع قهرمانان اضافه شد. اینکه بعضی‌ها می‌گویند که باید کسی باشد که در نبود کی‌روش تیم را جمع کند درست نیست. ما مربیانی در سطح حسین فرکی داریم که استانداردهای ملی را دارند و می‌توانند سرمربی تیم ملی شوند. شما مطمئن باشید بعد از سال ۲۰۱۸ مربیان زیادی رقابت خواهند کرد تا بتوانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.