کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: نتایج ضعیف ۳ هفته گذشته روی روحیه بازیکنانمان تأثیر منفی گذاشته است و برای جبران آن باید راه‌حل پیدا کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علی مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من ۷ سال است که در ایران زندگی می‌کنم و در این مدت هر وقت به تبریز آمدم احساس خوبی داشتم به همین خاطر به بازیکنانم اجازه دادم شهر تبریز را ببینند چون انرژی خاصی به آدم می‌دهد و مردم مهربانی دارد و به بازیکنان تیمم پیشنهاد دادم این شهر را ببینند و الگوهایی از این شهر برای زندگی خود بسازند.

وی درباره دیدار فردا خاطرنشان کرد: گسترش فولاد شروع خوبی نداشته است ولی پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن روحیه خوبی کسب کرده است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و ثبات مدیریتی کمک می‌کند تا بدون حاشیه پیش برود.

سرمربی تیم پدیده مشهد افزود: پس از ۲ شکست متوالی که داشتیم فردا برای کسب نتیجه وارد زمین می‌شویم. ما مقابل سپاهان استحقاق پیروزی را داشتیم ولی قبول دارم شکست مقابل سایپا نتیجه خیلی بدی بود در بازی با پیکان هم بازی فوق‌العاده باکیفیتی انجام دادیم و از ۷ شانس مسلم گلزنی که داشتیم فقط به یک گل دست یافتیم که تیم حریف از ۲ فرصت خود ۲ گل به ثمر رساند.

مرزبان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه این ۳ شکست پیاپی تا چه میزان باعث تضعیف روحیه بازیکنان این تیم می‌شود، گفت: این مسائل در روحیه بازیکنان تأثیرگذار است و ما باید به واقعیت‌ها توجه کنیم و نگوییم که این نتایج بی‌تأثیر بوده است و با روحیه کاملی در بازی فردا شرکت می‌کنیم. با این وجود برای حل مشکل باید راه‌حل پیدا کنیم و بازیکن متکی به توانایی‌هایش باشد تا بتواند روحیه خود را بازسازی کند

وی درباره مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ تصریح کرد: امسال نوبت تراکتور است که قهرمان لیگ برتر شود چون نتایج خوبی کسب کرده و مقابل ما هم بازی باکیفیتی انجام داد و توان روحی و تاکتیکی بالایی دارند که امیدوارم جام به تبریز برسد. فولاد و پرسپولیس به سادگی کنار نمی‌روند و رقیب این تیم محسوب می‌شوند.

سرمربی تیم پدیده مشهد تأکید کرد: من آرزومندم که فوتبال باکیفیتی شاهد باشیم؛ پدیده خوب بازی می‌کند و کارشناسان کیفیت بازی ما را تائید می‌کنند و امیدوارم این نوع بازی ما را به سمت موفقیت سوق دهد.

مرزبان درباره اینکه هدف این تیم از بازی فردا کسب یک امتیاز است یا خیر، گفت: این حرف‌ها فقط در فوتبال ایران وجود دارد. اگر مربی بگوید برای یک امتیاز آمده است دروغ می‌گوید چون هیچ‌کسی نمی‌تواند ۳ امتیاز را نادیده بگیرد و اگر هم بگوید برای ۳ امتیاز آمده است باز هم دروغ می‌گوید چون تیم حریف را دست کم گرفته است.

وی با اشاره به حضور توماس هسلر در پدیده مشهد اظهار کرد: در آلمان همه من را می‌شناسند چون مدرس فوتبال بودم و در لیگ ۳ آلمان هم کار کردم وقتی با توماس صحبت کردم او گفت ابتدا می‌خواهم ایران را ببینم و با او خیابان‌های مشهد را گشتیم و شهر را به او نشان دادیم و او قبول کرد به ما کمک کند.

سرمربی تیم پدیده مشهد افزود: این مربی در کارهای تمرینی با مهاجمانمان کار می‌کند و کمک زیادی به بازیکنانمان کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.