مربی تیم فوتبال ملوان گفت: با احترام به استقلال فقط برای کسب پیروزی به تهران آمدیم.
به گزارش خبرگزاری فارس محمد قدیر بحری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال با اعلام این موضوع که نصرت ایراندوست به دلیل حرکت دیرهنگام اتوبوس حامل بازیکنان این تیم به کنفرانس مطبوعاتی نرسید گفت: می‌دانید استقلال در سه بازی گذشته شکست خورده و شرایط خوبی ندارد. دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و به تساوی هم فکر نمی‌کنند. می‌خواهیم مثل دیدار مقابل پیکان خوب بازی کنیم و یک امتیاز ما را راضی نمی‌کند. با احترامی که برای استقلال و امیر قلعه‌نویی قائلم باید بگویم با تمام وجود برای برد به میدان می‌آییم شاید برخی بگویند توان این کار را نداریم اما ملوان مرد روزهای سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که خودش کاپیتان ملوانی بود که به سختی شکست می خورد اما اکنون این تیم شرایط خوبی ندارد عنوان کرد: من با ملوان سه جام به دست آوردم یک بار خیبر را در فینال از ورزشگاه شیرودی شکست دادیم. یک بار در ضربات پنالتی که ضربه آخر را خودم به احمد عابد‌زاده زدم موفق به کسب قهرمانی شدیم و یک بار با شکست تراکتور سازی به مقام قهرمانی رسیدیم و مسائل زیادی دست به دست هم داده تا تیم روند خوبی نداشته باشد اول اینکه بازیکنان زیادی را نسبت به فصل قبل از دست دادیم. مورد دوم اینکه تیم را جوان کردیم و مسئله سوم در اختیار نداشتن ۶_ ۷ بازیکن به خاطر مصدومیت بود. انشاءالله در آینده‌ای نزدیک وضعیت ما بهتر خواهد شد. محسن یوسفی، مازیار زارع و مهرداد اولادی مشکل‌شان حل شده. مشکل مازیار زارع هم برطرف شد در برخی از صحنه‌ها احساس بر تصمیم انسان غلبه می‌کند. مازیار از هواداران عذرخواهی کرده و مشکل خاصی نیست.

مربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا مازیار زارع قصد خداحافظی دارد عنوان کرد: خداحافظی برای زارع خیلی زود است و او در حال حاضر توان زیادی دارد.

قدیربحری در پایان در مورد وضعیت مهرداد اولادی خاطرنشان کرد: او از ابتدای هفته به تمرینات تیم بازگشت شاید در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کرده که تا این اندازه آماده است و می‌توانیم از او استفاده کنیم. اولادی دچار بریدگی دست شده بود و تاندون دست راست خود را عمل کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.