مدافع آلمان تیم بورسیا دورتموند با رد شایعه پیوستنش به منچستریونایتد گفت پیشنهاد مالی شیاطین سرخ نمی‌تواند او را برای ترک زردپوشان وستفالن وسوسه کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،  متس هوملس در واکنش به شایعاتی که از قرار گرفتن نام وی درفهرست خرید‌های بعدی لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد و پیشنهاد پرزرق و برق این باشگاه به این مدافع ۲۵ ساله حکایت داشته‌اند، به نشریه بوندس لیگا اینترنشنال گفت: اینکه خبرهایی در خصوص ابراز تمایل باشگاه‌های مختلف نسبت به من می‌شنوم خوشایند است‌ اما من به این خبرها فقط به چشم تعریف و تمجید نگاه می‌کنم و نمی‌گذارم که من و بازی‌ام را تحت تاثیر قرار بدهند. ما اینجا در دورتموند به اندازه کافی حقوق می‌گیریم.

هوملس افزود: مسلماً تیم‌هایی هستند که حاضرند حقوقی بیشتری از دورتموند بپردازند اما دورتموند در مدتی که من در این تیم بوده‌ام پیشرفت زیادی داشته است. به هر حال حقوقی که دورتموند می‌دهد برای من کافی است و اگر یک روز بخواهم از این تیم بروم به خاطر پول نخواهد بود. در حال حاضر اما من حتی به رفتن از دورتموند فکر هم نمی‌کنم چون کارهای زیادی است که باید انجام دهیم.

مدافع آلمانی دورتموند با اعتراف به اینکه دوست دارد تمام دوران بازیگری‌اش را در یک تیم سپری کند، خاطرنشان کرد: در فوتبال بازیکنانی هستند که تمام دوران بازیگری‌شان را در یک تیم سپری کرده‌اند و همه آنها بازیکنان بزرگی بوده‌اند. مثلاً‌ پائولو مالدینی در میلان یا استیون جرارد در لیورپول. خیلی خوشحال می‌شوم اگر او بتواند در لیورپول قهرمان لیگ برتر شود. در بارسلونا هم لیونل مسی این‌گونه است. باستین شواین اشتایگر و توماس مولر در بایرن مونیخ هم شاید تا آخر دوران بازیگری‌شان در این تیم بمانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.