سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره صحبت‌های مطرح شده درخصوص ابطال کارت معافیت شجاع خلیل‌زاده می‌گوید هنوز چیزی از طرف سازمان لیگ به باشگاه اعلام نشده است.
رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ابطال کارت معافیت شجاع خلیل‌زاده و محرومیت او از نیم‌فصل اظهار کرد: تا این لحظه سازمان لیگ در این خصوص چیزی را به ما اعلام نکرده است و ما در این باره اطلاعی نداریم.

وی همچنین با اشاره به ابطال کارت معافیت علی حمودی، بازیکن دیگر این تیم خاطرنشان کرد: حکم علی حمودی به صورت غیابی صادر شده است و چون او در تست پزشکی شرکت نکرده این رای را داده‌اند اما او هم‌اکنون درخواست تست پزشکی مجدد ارائه کرده است.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به اینکه علی حمودی در بازی مقابل پرسپولیس حضور خواهد داشت یا خیر نیز گفت: تا به این لحظه به ما اجازه حضور علی حمودی در بازی با پرسپولیس را نداده‌اند و او را در این دیدار نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، در توافقی که بین سازمان لیگ و سازمان نظام وظیفه صورت گرفته بود، تصمیم بر این شد که اسامی برخی بازیکنان متخلف در رده ملی که کارت معافیت از خدمت آن‌ها ابطال شده است تا نیم فصل منتشر نشود اما طی ناهماهنگی بین این دو سازمان، نام حسین ماهینی و علی حمودی بازیکنان پرسپولیس و سپاهان در رسانه‌ها منتشر شد.
قرار است اسامی سایر بازیکنان که حدود ۱۰ تن هستند و برخی از آنها در تیم ملی بازی می‌کنند، تا نیم فصل اعلام نشود و بلافاصله با شروع نیم فصل اسامی آنها رسانه‌ای شود و به آنها اجازه بازی در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم داده نشود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.