سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که بازیکنان صبا برای پیروزی بر سایپا مصمم بودند گفت: حفظ نظم تیمی در دفاع و حمله و آمادگی بدنی بازیکنان ، سبب پیروزی صبا بر سایپا شد.
عبدالصمد مرفاوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره دیدار تیم های صبای قم و سایپای البرز که به برتری یک بر صفر صبا انجامید اظهار کرد: برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردیم و پس از چند بازی که در نیمه دوم مسابقاتمان با مشکل مواجه می شدیم توانستیم بازی را کنترل کنیم و ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آوریم.

وی گفت: اضطراب بازیکنان در چند صحنه سبب شد موقعیت هایی را از دست بدهیم اما خوشحالم که این بازی سنگین و تاکتیکی که فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد را به موفقیت به پایان بردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود:  بازی را بسیار خوب شروع کردیم و گل به موقعی به ثمر رساندیم و طبیعی بود که پس از گل و به ویژه در نیمه دوم سایپا برای جبران گل خورده جلو بکشد و به همین دلیل اولویت ما کار دفاعی و گل نخوردن بود.

مرفاوی عنوان کرد: سایپا حریف قدرتمندی بود که فوتبال خوبی بازی کرد اما بازیکنان ما برای پیروزی مصمم بودند و با کنترل بازی در نیمه دوم و حفظ نظم تیمی در دفاع و حمله به هدفشان رسیدند.

وی تصریح کرد: فوتبال بازی لحظه هاست و حتی در لحظاتی از بازی نگران بودیم که موقعیت های خیلی خوبی را از دست می دهیم و ممکن است هر آن دروازه ما باز شود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: بازیکنان صبا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و حضور توام آن ها در دفاع و حمله کمک زیادی به کار تاکتیکی ما می کند و امیدواریم در هفته های آینده هم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.