سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سه امتیاز بازی فردا، برای ما مهمتر از همه چیز است و هواداران به خاطر تولد من به ورزشگاه نیایند و تنها برای تراکتورسازی و نام بزرگ این تیم به ورزشگاه بیایند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "رسول خطیبی" در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران است و ما هم تراکتور هستیم و فردا شاهد بازی متفاوتی خواهیم بود. اگر بتوانیم سیستم جدید خود را در زمین پیاده کنیم، می‌توانیم برنده‌ی این بازی حساس شویم و با حمایت هوادارانمان، فاصله‌ی خود را با سایر تیم‌ها افزایش دهیم.
وی افزود: برای ضد حملات سپاهان برنامه داریم و با اینکه تاکتیک تیم ما تغییر نکرده است اما شیوه بازیمان نسبت به بازی قبل متفاوت خواهد بود.
سرمربی تراکتورسازی درخصوص لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: لیستی که منتشر شده است، به نظرم گمانه‌زنی برخی از سایت‌ها است و هنوز لیست نهایی از سوی فدراسیون اعلام نشده است و پس از انتشار لیست نهایی درباره‌ی این موضوع حرف می‌زنم.
خطیبی در خصوص اینکه آیا حضور هواداران در ورزشگاه می تواند هدیه‌ی تولد وی باشد، اظهار کرد: تولد من جای خود را دارد و سه امتیاز بازی فردا، برای ما مهمتر از همه چیز است و هواداران به خاطر تولد من به ورزشگاه نیایند و تنها برای تراکتورسازی و نام بزرگ این تیم به ورزشگاه بیایند چون در این مسابقه، به دنبال شکستن رکورد تماشاگر در لیگ چهاردهم هستیم.
وی در خصوص سابقه‌ی بازی در سپاهان گفت: من خاطرات خوبی با این تیم دارم و پس از تراکتور، طرفدار این تیم هستم و امیدوارم در پایان فصل تیم ما قهرمان و تیم سپاهان نایب قهرمان شود.
وی درباره‌ی بحث جذب بازیکن سرباز نیز بیان کرد: اصلاً به بازیکن سرباز فکر نکرده‌ایم و تا نیم فصل، نیازی هم به بازیکن نداریم. دو جای خالی در تیم داریم که در نیم فصل و در صورت نیاز اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.