سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت، متاسفانه داوری در دو هفته اخیر ضربات بزرگی را به تیمش وارد کرده است.
علیرضا مرزبان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره دیدار مقابل سایپای کرج و شکست سنگین از این تیم عنوان کرد: واقعیت این است که تیم ما بعد از هفت هفته بدون شکست، متحمل دو شکست پی در پی شده است که ما از این نتایج تجربه بزرگی را کسب کردیم. متوجه شدیم که باید روی یک سری از مسائل بیشتر کار و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. در کنار این موضوع بحث داوری نیز تاثیر بسیار زیادی در این نتایج داشت.
وی با بیان این که تصمیم‌های داوری اعتماد به نفس را از بازیکنانش گرفت، افزود: در هر نبرد تک به تک بازیکنان پدیده یک کارت زرد دریافت می‌کردند. این در حالی است که این موضوع در خصوص حریف مقابل صدق نمی‌کرد و اعتراض بزرگ ما به این موضوع است. درست است که بازیکنان نیز در زمین بی‌اشتباه نبوده و در گرفتن این نتایج نقش داشتند ولی نقش تعیین کننده و پررنگ داوران نیز وجود داشت. حریفان در دو دیدار گذشته در نبردها هر کاری که دلشان می‌خواست می‌کردند ولی سوت داور و کارت زرد فقط برای بازیکنان ما بود. با این وجود برای بهتر شدن شرایط تیم هفته پیش رو را در اردو خواهیم بود و پس از تمرین، جلساتی در خصوص مسائل تاکتیکی و نیز روانی خواهیم داشت.
مرزبان درباره این که کارشناسان تعویض‌های وی را ناموفق دانستند، عنوان کرد: انتخاب‌های من بر اساس معیارهای خاصی است و نمی‌توان آن را تغییر داد. زمانی که وارد لیگ برتر شدیم تنها ۶ بازیکن لیگ برتری می‌توانستیم بگیریم. در کنار آن سه بازیکن خارجی نیز گرفتیم و بقیه بازیکنان، از فصل گذشته و یا دیگر تیم‌ها در لیگ یک هستند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: دو تیم پیکان و نفت مسجدسلیمان نیز همزمان با ما وارد لیگ برتر شدند ولی با فاصله زیادی در جدول از تیم پدیده قرار دارند. این در حالی است که بارها گفته‎ام از لحاظ هزینه صرف شده جزو ۵ تیم آخر جدول هستیم ولی خوشبختانه کیفیت فوتبالیست‌های ما خوب است.
مرزبان اظهار کرد: با توجه به این موضوع مجبور به چنین تعویض‌هایی بودم ولی از این بابت راضی و مطمئن هستم. بازیکنانی که در تعویض وارد زمین شدند بازی را بهتر نکردند ولی بدتر نیز نشد.
وی در خصوص اخراج خود در دقیقه ۸۰ دیدار مقابل سایپا نیز عنوان کرد: از داور چهارم سوالی پرسیدم که وی در جواب توهین کرد و من نیز جوابش را دادم. البته داور چهارم فقط توهین من را به داور وسط اعلام کرد و او نیز من را از روی نیمکت اخراج کرد و ادامه دیدار را از روی سکو دنبال کردم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به دیدار پیش روی تیمش مقابل پیکان گفت: از روز دوشنبه اردوی ما آغاز خواهد شد و هواداران مطمئن باشند که قلبمان را در دستمان گرفته و با تمام وجود برای کسب پیروزی مبارزه خواهیم کرد و روز جمعه یک تیم متحد را خواهیم دید که با جان و دل به میدان خواهد رفت و صددرصد به پیروزی فکر می‌کنیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.