سرمربی ایتالیایی تیم ملی روسیه به همتای فرانسوی خود در رم هشدار داد زسکا مسکو را دست کم نگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار امشب (چهارشنبه) تیم‌های رم و زسکا مسکو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم در نخستین دور ازبازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فابیو کاپلو، به رودی گارسیا سرمربی رم هشدار داد انتظار یک بازی سخت را برابر نماینده کشوری که وی هدایت تیم ملی آن را برعهده دارد، داشته باشد.

کاپلو که خود سابقه مربیگری در رم را دارد و آخرین قهرمانی این تیم را در سال ۲۰۰۱ به ثبت رسانده در گفت‌وگو با نشریه گاتزتا دلواسپورت اظهار داشت: رم بازی آسانی نخواهد داشت. اولین بازی مرحله گروهی همیشه فشار فیزیکی مضاعفی بر بازیکنان وارد می‌کند به خصوص اگر این بازی در خانه باشد. رم تیم قدرتمندی است و به همین دلیل برای من خیلی جالب است بدانم که رویکرد بازیکنان زسکا در این محک سخت چگونه خواهد بود به خصوص آنهایی که تجربه زیادی از حضور در این رقابت‌ها ندارند با این حال اگر من جای گارسیا بودم خیلی این زسکا را دست کم نمی‌گرفتم.

کاپلو افزود: زسکا تیم منظمی است، تیمی که یک دست بازی می‌کند اما بازی‌اش اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و بخش زیادی از آن به خاطر حضور ۲ مهاجم غیرقابل پیش‌بینی مانند موسی و دومبیا در خط حمله این تیم است.

سرمربی تیم ملی روسیه در تمجید از تیم پیشین خود هم گفت: رم بازی باکیفیتی دارد، همین طور یک مربی که کارش تا الان خوب بوده چون در غیر این صورت او نمی‌توانست در اولین فصل حضورش در رم این تیم را به لیگ قهرمانان برساند. می‌دانید در باره او چه چیز را بیشتر از همه دوست دارم؟ اینکه حتی بعد از پیروزی تیمش برابر امپولی (در ابتدای هفته) گفت هنوز از یک سری چیزها راضی نیست. این‌ها نشانه‌های جاه‌طلبی اوست.

رم این فصل در سخت‌ترین گروه رقابت‌ها در کنار تیم‌های بایرن مونیخ، منچسترسیتی و زسکا قرار گرفته است. کاپلو درباره این گروه عنوان کرد: در این گروه شاید منچسترسیتی سخت‌ترین رقیب رم باشد. من بازی این تیم را برابر آرسنال (در ابتدای هفته جاری) دیدم. بازی ۲ تیم فوق‌العاده بود و به آنها که فکر می‌کردند من‌سیتی از قهرمانی فصل گذشته‌اش در لیگ برتر اشباع شده، ثابت شد که در اشتباهند. منچسترسیتی به جز ستاره‌هایی که در خط حمله‌اش دارد از وجود بازیکنانی مانند یحیی توره، کمپانی، زابالتا و فرناندینیو برخوردار است.

کاپلو افزود: رم باید همان مسیری را در لیگ قهرمانان در پیش بگیرد که ناپولی فصل گذشته در پیش گرفته بود، هرچند شاید همان اتفاقی که برای ناپولی رخ داد برای رم هم تکرار شود و با کسب ۱۲ امتیاز هم نتواند صعود کند.

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس و رئال مادرید در پاسخ به این سوال که کدام تیم امسال می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ گزینه اول من است و پس از آن تیم‌های چلسی، رئال مادرید و بارسلونا بیشترین شانس را دارند.

کاپلو در پایان درباره دیگر نماینده فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: یوونتوس در گروه آسان‌تری قرار دارد و البته تجربه بیشتری هم دارد. این تیم در قیاس با فصل گذشته کارآمدتر است چون توانست بازیکنان اصلی‌اش را حفظ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.