مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید مدارکش را تنها به افشارزاده تحویل می‌دهد و نمی‌داند بر سر اسنادی که قبلا به باشگاه داده، چه آمده است.
علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عدم حضورش در باشگاه استقلال جهت شفاف‌سازی برخی اسناد این باشگاه گفت: بنده قرار بود امروز به باشگاه استقلال بروم و اسنادم را هم با خود ببرم تا آن را در اختیار آقای افشارزاده قرار دهم. با این‌حال امروز به من گفتند که ایشان به سفر رفته و در نامه‌ای هم که به من داده‌اند، نام کس دیگری ذکر نشده که به جای آقای افشارزاده، مدارک را در اختیار او قرار دهیم. به هرحال این اسناد باید در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد و انشاءالله وقتی آقای افشارزاده از سفر برگشت این اسناد را در اختیارش قرار می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که این اسناد دقیقا چه چیز مبهمی را قرار است شفاف کند،‌ بیان کرد: هیچ چیز مبهمی وجود ندارد. روزی که از استقلال رفتم، صورت‌های مالی را ارائه دادم و چیز مبهمی باقی نماند. حالا نمی‌دانم اسناد را گم کرده‌اند یا چیز دیگری شده اما همیشه از این اسناد یک کپی نگه می‌دارم و با آنها به باشگاه می‌روم.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که به عنوان مدیری که سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته، فعل و انفعالات رخ داده در پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: همیشه سعی کرده‌ام واقعیات را بگویم. من با دیدن آن برنامه واقعا ناراحت شدم. مطمئنم اگر یک بزرگ‌تر میانداری می‌کرد، این ماجرا حل می‌شد. اعتقاد دارم اختلافات عمیقی وجود نداشت. آقای سیاسی به باشگاه پول تزریق کرده بود و می‌خواست به پرسپولیس کمک کند. آقای رحیمی هم مدیر شناخته شده ورزشی هست. آن طرف هم آقای دایی که اسطوره فوتبال ما محسوب می‌شود، حضور داشت. باید میان این سه نفر را یک جورهایی به هم وصل کرد.

وی ادامه داد: مگر ما در این فوتبال چندتا دایی داریم؟ سوتفاهمات کار این تیم را به اینجا کشاند و این یک تلنگر به همه ماست. فکر می‌کنم با سعه صدر می‌شد همه چیز را کنترل کرد و کار به جنجال کشیده نشود. با این همه امیدوارم مشکل پرسپولیس هرچه سریع‌تر حل شود و این تیم هم به روزهای خوبش بازگردد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به وضعیت حق پخش تلویزیونی چیست، چرا که او همواره از مدافعان گرفتن این حق از صداوسیما بوده است، تصریح کرد: برای من شورای امنیت مکان بسیار مقدسی است و دیدیم که آنها به این مسئله ورود کردند و گفتند که دوربین‌ها باید به ورزشگاه وارد شوند اما آنها وقتی چنین دستوری صادر می‌کنند، باید به حق باشگاه‌ها هم توجه کنند. تمام تیم‌ها به حق پخش نیاز دارند و با ادامه این روند مطمئنم کار باز هم به فیفا می‌کشد. من پیشتر هم گفته بودم که یک شبکه به من بدهند و من حاضرم در ازای آن ۲۰۰ میلیارد تومان حق پخش به باشگاه‌ها پرداخت کنم. در حال حاضر ۲۰ میلیارد صداوسیما می‌دهد ولی من حاضرم که این رقم را ۲۰۰ میلیارد تومان بکنم اما پخش بازی‌ها را به شبکه من بدهند.
او افزود: وظیفه وزیر است که این حق را بررسی و آن‌ را پیگیری کند. باشگاه‌ها نمی‌توانند از حقشان در این میان دفاع کنند و تنها در توان وزیر است که در این قضیه ورود کند و حق فوتبال را بگیرد. اگر این اتفاق رخ ندهد فوتبال ما ورشکست می‌شود.
مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که به او پیشنهادی بابت کار در تیم ملی شده است، بیان کرد: من همیشه به دوستان در فدراسیون و تیم ملی ارادت دارم و به آنها احترام می‌گذارم اما امسال می‌خواهم استراحت کنم و اگر کسی از من مشاوره بخواهد، در خدمتش هستم. مثل آقای کفاشیان که از من مشاوره خواسته‌اند و من در خدمتشان بوده‌ام.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.