سرمربی آرژانتینی قرمزو سفیدپوشان مادرید دلیل شکست تیمش برابر المپیاکوس در شب اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از شکست ۳ بر ۲ نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در خانه المپیاکوس یونان گفت که از بازی هجومی تیمش راضی است هرچند افسوس موقعیت‌هایی را می‌خورد که به آسانی از دست رفت.

سیمئونه اظهار داشت: فکر می‌کنم که اتلتیکو به خوبی حمله می‌کرد و موقعیت‌های مسلمی برای گلزنی در نیمه اول داشت اما در زدن ضربات آخر مشکل داشت. بالعکس، المپیاکوس به هنگام زدن ضربات آخرش بسیار دقیق عمل می‌کرد و از موقعیت‌های گلزنی‌اش به نحو احسن استفاده کرد. در عین حال باید بگویم که این بازی از آن بازی‌هایی بود که ما در آن از جنبه‌های مختلفی ضربه خوردیم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو با اعتراف به اینکه از سختی کار مردانش در یونان مطلع بوده است، اذعان داشت که شکست در این بازی کار آنها را برای صعود سخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بازی پیچیده‌ای بود و این را از همان ابتدا می‌دانستیم. المپیاکوس شروع خوبی داشت و حالا در موضعی بسیار خوب به صعود چشم دوخته است. بازی بعدی ما در خانه برابر یوونتوس است که بازی آسانی نیست. یوونتوس هم کارش را در این رقابت‌ها خوب شروع کرده است. برای بازی برابر یوونتوس ما با نهایت مسئولیت‌پذیری و دانستن اینکه ۳ امتیاز آن چقدر می‌تواند برای‌مان حیاتی باشد به میدان می رود. البته هنوز زمان زیادی برای ناامید شدن داریم و بازی‌های زیادی در پیش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.