مربی دروازه‌بانان تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران گفت: در دیدار مقابل کره شمالی با وجود برتری با بدشانسی مواجه شدیم.
محمدعلی یحیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست مقابل کره شمالی و حذف از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند و ما چند موقعیت گل داشتیم، متأسفانه دراین دیدار توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. کره شمالی در مرحله گروهی ۹ گل وارد دروازه حریفان کرده بود اما آنها در مقابل ما نود دقیقه دفاع می‌کردند. از بدشانسی هیچ توپی وارد دروازه نشد تا در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کنیم.

وی افزود: ما تمرینات زیادی روی ضربات پنالتی کردیم، دروازه‌بانمان آنالیز کاملی از ضربات پنالتی داشت. او در دو ضربه به سمت توپ حرکت کرد اما به خاطر باران شدید و لغزنده بودن زمین، توپ وارد دروازه شد. ما در اردوی ژاپن در تمامی بازی‌ها ضربه پنالتی زدیم تا بازیکنان از لحاظ ذهنی برای این ضربات آماده شوند، حتی در تایلند هم بارها تمرین پنالتی کردیم اما متأسفانه در زمین مسابقه اتفاق دیگری رقم خورد.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی زیر ۱۶ سال در ادامه خاطرنشان کرد: ای کاش بازی‌های ما به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شد تا مردم از کیفیت خوب این بازیکنان باخبر می‌شدند. به هر حال فوتبال همین است و همیشه اتفاقات آنظور که می‌خواهیم رقم نمی‌خورد.

یحیوی در مورد اینکه آیا صحبتی برای ادامه همکاری با آنها شده است، تصریح کرد: به هر حال فدراسیون در این ارتباط تصمیم‌گیرنده است، ما اگر کمکی از دستمان بربیاید در خدمت هستیم. در رده‌های پایه باید به بازیکنان توجه زیادی شود. امیدوارم دوستان و همکاران ما در رده‌های پایه بالاتر از این بازیکنان استفاده کنند و استعدادهای آنها پرورش داده شود.

وی در پایان گفت: در این مسابقات وقتی با مربیان ازبکستان، قطر و ژاپن صحبت می‌کردم آنها می‌گفتند دو تیم ایران و ژاپن از لحاظ کیفیت فنی از سایر تیم‌ها بالاتر هستند اما متأسفانه هر دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند و با بدشانسی مواجه شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.