کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر بازیکنان برای مدافع - هافبک ملی‌پوش این تیم جشن تولد گرفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۰ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* شاگردان درخشان پس از دویدن دور زمین و انجام عملیات کششی و حفظ توپ به پرسینگ، فوتبال درون تیمی و مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

* پیش از آغاز تمرین حمید درخشان حدود ۲۰ دقیقه با شاگردانش در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر صحبت کرد.

* رضا وطنخواه و جواد حسن‌زاده، از پیشکسوتان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور داشتند. محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس استقبال خوبی از این دو پیشکسوت داشت.

* مهدی دغاغله که دوران مصدومیتش را طی می‌کند با لباس شخصی در تمرین حاضر بود.

* دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه زیر نظر نادر باقری تمرین کردند.

* در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود ولی دقایقی پیش از آغاز تمرین به خبرنگاران و هواداران اجازه داده شد به داخل درفشی‌فر بیایند.

* حدود ۵۰ هوادار در سکوت تمرین را تماشا کردند.

* پس از پایان تمرین برای حسین ماهینی، مدافع - هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس جشن تولد گرفته شد.

* حمید درخشان در بخشی از تمرین تاکتیکی تیمش به مهاجمان پرسپولیس تذکر جدی داد و از آنها خواست در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.