سرمربی تیم فوتسال ملی‌ حفاری پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: به نظرم گیتی‌پسند به تساوی راضی بود.
سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود و با توجه به شرایطی که بازیکنان تیم‌ ما دارند، به نظرم خوب بازی کردند.
وی همچنین بیان‌ کرد: در این دیدار در هر دو نیمه به ویژه پایان مسابقه بسیار موقعیت داشتیم ولی در نهایت بازی با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید. به نظرم در این دیدار تیم گیتی‌پسند به نتیجه تساوی راضی بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم. می‌توانیم بهتر از این باشیم و زمان به سود ما پیش می‌رود ولی در حال از دست دادن امتیازات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و احتیاج به بازی بیشتر دارند. سال گذشته سه چهار تیم مدعی در لیگ برتر داشتیم در حالی که امسال تمام تیم‌ها با قدرت و خوب هستند و فاصله تیم‌ها نیز خیلی کم شده است. فکر می‌کنم امسال لیگ پویایی داشته باشیم.
ناظم‌الشریعه درباره شرایط باشگاه ملی‌ حفاری از نظر مالی گفت: کمی مشکلات داریم و وضعیت باشگاه از نظر مالی مشخص نیست و نقدینگی ندارد. باشگاه تلاش خود را می‌کند و به آینده امیدواریم. به هر حال هر چه سریع‌تر این مسایل حل شود، شرایط تیم‌مان نیز بهتر می‌شود.
وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد عنوان‌ کرد: شنبه هفته آینده میزبان فرش‌آرا هستیم. این تیم کاملا تغییر و بازیکنان جدیدی را جذب کرده است. فرش‌آرا تیم سرسختی است و امتیازهای خوبی را نیز جمع کرده است. بازی بسیار مشکلی داریم ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین بازی‌مان را ارایه دهیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.