رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رقم قرارداد سرمربی تیم ملی بالاست ولی بیشتر نظرات ما اعمال شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش اظهار داشت: رقم قراداد او بالاست و قبلا هم تفاهم کرده بودیم که رقم تغییر چندانی نکند اما در سایر مسائل صحبت کردیم و بیشتر نظرات ما اعمال شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما کار را پیش از این شروع کرده بودیم و امیدوارم این تصمیمی که گرفتیم به نفع فوتبال باشد. تا جام جهانی قرارداد را با کی‌روش تمدید کرده‌ایم که در دو مقطع در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت؛ یکی پس از جام ملت‌های آسیا و دیگری در خصوص راهیابی یا عدم راهیابی به جام جهانی.

 

وی ادامه داد: اگر در جام ملت‌ها نتیجه نگیریم یک هفته فرصت داریم درباره او تصمیم بگیریم. ما همان قراردادی را امضا کردیم که نظرات خود را در آن گنجانده بودیم و در این تفاهم اضافه شده بود. در خصوص دستیاران ایرانی و خارجی او صحبت کردیم.

 

کفاشیان در مورد اینکه از حضور کی‌روش در ایران خوشحال است تصریح کرد:‌خوشحالیم که قرارداد سرمربی تیم ملی امضا شد و تکلیف آن مشخص شد.  این شرایط نوید اتفاق خوبی را می‌دهد و امیدوارم تیم موفق باشد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه ضعیف تیم ملی امید مقابل ویتنام یادآور شد: این نتیجه به ما این موضوع را گوشزد می‌کند که هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست. تمام تیم‌ها کا رکرده‌اند و نمی‌توان آنها را دست کم گرفت. در آسیا تیم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند همچنین ما چند دیدار تدارکاتی برای تیم المپیک برگزار کرده بودیم و تیمی که اعزام شد ترکیبی از تیم المپیک با بازیکنان لیگ بودند که خواستیم بازیکنان خوب لیگ هم در ترکیب باشند. یکی از این ایرادات هم ممکن است همین موضوع باشد ما باید از کیفیت فوتبال‌مان دفاع کنیم و امیدوارم تیم بتواند به گام بعدی صعود کند. قطعا نمی‌توانیم بگوییم که تیم از قبل با یکدیگر هماهنگ بودند زیرا ترکیبی از بازیکنان امید و لیگ بودند. کفاشیان در مورد اتفاقی که در کره جنوبی رخ داده و یکی از مسئولان تدارکاتی اقدامات نامناسبی انجام داده یادآور شد: ما اطلاع دقیقی نداریم. او در سفرهای پیشین هم همراه تیم بوده و سوءپیشینه نداشته است. قطعا موضوعی که اتفاق افتاده زشت است و ما برخورد قاطع خواهیم کرد. باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است. وی در خصوص بازگشت سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی به تیم ملی و اینکه آیا با کی‌روش در این باره صحبت خواهد کرد یا نه، گفت:‌من هیچ نظر فنی در مورد هیچ ورزشکاری با کی‌روش صحبت نمی‌کنم. حتی ترجیح دادیم کی‌روش مربیان ایرانی را به ما معرفی کند تا ما آنها را مورد تائید قرار دهیم. همه مربیان ایرانی می‌توانند دستیار کی‌روش شوند اما او خودش باید انتخاب کند. کفاشیان در مورد جلسه‌ای که در خصوص حق پخش تلویزیونی امروز برگزار کردند، تاکید کرد: در این جلسه به نتیجه نرسیدیم و قرار شد در جلسه بعدی همه بحث‌ها را انجام دهیم. وی در مورد اینکه دوره ۴ ساله او یک سال ونیم دیگر به پایان می رسد در حالی که قرارداد کی‌روش ۴ ساله تمدید شده و مدیر بعدی اگر خودش نباشد چه وضعیتی با سرمربی تیم ملی خواهد داشت با خنده گفت: به خاطر قرارداد کی‌روش مجبورم من هم بمانم. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه تیم ملی امید یادآور شد: اگر تیم امید به مرحله بعدی صعود نکند این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تیم نفرات خوبی داشته یا برنامه‌ریزی ایراد داشته یا کادر فنی که این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. کی‌روش در این زمینه قطعا به ما کمک خواهد کرد. ما برای نتیجه گرفتن به بازی‌های آسیایی اینچئون رفتیم و تیم اگر خوب کار کند و مدیریتیش خوب باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. کفاشیان در خصوص سرمربی تیم نوجوانان گفت: اجازه دهید عرق آنها خشک شود و سپس در مورد آنها تصمیم می‌گیریم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.