کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مقابل ویتنام عملکرد بسیار بدی داشیتم و انگار برای اولین بار بود که بازیکنان امید دور هم جمع می‌شدند.
منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی امید و شکست ۴ بر یک این تیم مقابل ویتنام خاطرنشان کرد: حرفی برای گفتن ندارم واقعاً این عملکرد بازیکنان بسیار بد بود و آنها بسیار ضعیف بازی کردند.بازیکنان در طول مسابقه استرس داشتند و انگار نه انگار که با یکدیگر تمرین کرده‌اند انگار در روز مسابقه اولین بار است که دور هم جمع شدند. مقابل ویتنام خیلی بد بودیم و در همه امور ضعیف کار کردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: ما در این بخش سرمایه‌گذاری کردیم و علیرضا منصوریان چند سال فعالیت بسیار خوبی انجام داد. او اردوهای زیادی با این تیم رفت و خودش هم بازیکن بزرگی بود که به تیم وجهه می داد. به نظر من اینکه منصوریان را کنار گذاشتند تصمیم اشتباهی بود. من بازی ایران را نگاه کردم ما واقعاً هیچ برنامه‌ای نداشتیم و بسیار ضعیف کار کردیم.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که چقدر وینگادا را مقصر می‌داند اظهار داشت: فکر کنم او حدود یک سال است که در این تیم حضور دارد بازیکنانی که در تیم ایران هستند نفرات کوچکی نبودند ما مقابل وینگادا به هیچ وجه عملکرد مناسب نداشتیم همیشه شعار می‌دهیم باید به مربی جوان بها داده شود اما خودمان به این مسئله عمل نمی‌کنیم. منصوریان با تیم امید به تورنمنت‌‌های مختلفی رفت و بازیکنان خوبی را کشف کرد اما به یکباره او را برکنار کردند و فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که عملکرد خوبی ندارد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه علیرضا منصوریان خودش از تیم زیر ۲۲ سال کناره‌گیری کرد عنوان کرد: به هر حال منصوریان هم خواسته‌هایی داشت و برای آن تیم زحمت کشیده بود اما مشکلاتی به وجود آمد که او کناره‌گیری کرد من نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و فقط نظر شخصی‌ام را بیان می‌کنم.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که بازی‌های آسیایی در مقابل رقابت‌های مقدماتی المپیک اهمیت چندانی ندارد و آیا فکر می‌کند باید چه تصمیمی برای موفقیت ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک اتخاذ شود گفت: من به تیم ملی امید نزدیک نیستم و نمی‌دانم شرایط چطور است اما بعد از باخت به ویتنام شانس ما بسیار کم شده است امیدوارم شرایط به نحوی شود که تیم به دور بعد صعود کند البته تا شروع بازی‌های المپیک زمان زیاد است و می‌توانیم تا آن موقع با تصمیمات مناسب بستر را برای موفقیت تیم فراهم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.