مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هویت حمید سیاسی مشخص نیست و نباید با قهرمان ملی مثل دایی اینگونه رفتار شود.
به گزارش خبرگزاری فارس‌، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش خبری ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه شبکه خبر در مورد اینکه حکم برکناری دایی را امضا خواهد کرد یا نه، گفت: به من گفتند اگر دایی را برکنار نکنی خودت را برکنار می‌کنیم. آیا این شیوه برخورد با یک قهرمان ملی درست است؟ از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. سیاسی هویتش مشخص نیست. فقط چون پول دارد باید برای یک تصمیم ملی تصمیم بگیرد؟ اگر می‌خواهیم مربی را برداریم راه و روش دارد.

وی ادامه داد: با من برخوردهای زیادی شد تا دایی را برکنار کنم. پولم را قطع کردند و از من خواستند دایی را برکنار کنم اما من همچنان از دایی حمایت می‌کنم و اگر من مدیرعامل هستم علی دایی سرمربی پرسپولیس است. مطمئنا دایی این تیم را جمع می‌کند و این نوع برخورد توسط این افراد با دایی خیلی زشت است. سیاسی به من گفت اگر دایی را برنداری خودت را برمی‌داریم. ۵ ماه است که برایم شرط می‌گذارند یا دایی را بردار یا خودت را برمی‌داریم. آنها خصومت دارند. این روش، روش خوبی نیست.

رحیمی تصریح کرد‌:‌ من از تمام مربیان ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی باید حفظ شود. نباید توسط سیاسی که پایش هم به توپ نخورده و یک عکس ورزشی هم ندارد برکنار شود. دوست دارم او روی خط بیاید و من حرف‌هایم را بزنم خیلی حرف‌ها دارم.

وی در مورد اینکه امروز عصر چه کسی باید بر سر تمرین پرسپولیس برود زیرا شما می‌گویید دایی سرمربی است و هیأت مدیره درخشان را سرمربی می‌داند، گفت: ‌اگر من مدیرعامل هستم می‌گویم سرمربی تیم دایی است. دایی باید برود و تیم را تمرین دهد. اگر خواجه‌وند این حرف را زده شما بگویید مدیرعامل چه کسی است؟ مطمئن باشند افرادی که این گونه نقشه کشیده‌آند تبعات کارشان را خواهند دید.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حمایت از دایی و احتمال برکناری خودش گفت: به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.