مربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که یک استقلالی روی نیمکت نفت حضور دارد و امیدوارم نفت با منصوریان نتایج خوبی کسب کند.
جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: به این دیدار نگاه ویژه‌ای داریم. برای ما بازی با نفت حساس است چون به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبری داریم تا همچنان به روندی که داریم، ادامه دهیم. توانایی این را داریم که با دوندگی زیاد، هوشیاری و تمرکز بالا تیم نفت را شکست دهیم.

وی در مورد تقابل علیرضا منصوریان سرمربی نفت با استقلال تصریح کرد: مربیان روی نیمکت می‌نشینند و این بازیکنان هستند که در زمین با یکدیگر تقابل دارند. خوشحالم که یک استقلالی روی نیمکت نفت حضور دارد و امیدوارم نفت با منصوریان نتایج خوبی کسب کند.

زرینچه در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند استقلال با قرعه خوبی در لیگ برتر در صدر جدول قرار گرفته است، گفت: متاسفانه برخی قصد دارند پیروزی‌های استقلال را لوث کنند. هر تیمی برای خودش شخصیت دارد و برای استقلال؛ نفت مسجد سلیمان و سپاهان فرقی ندارد. هیچ تیمی را نمی‌توان در لیگ برتر ضعیف قلمداد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.