مهاجم کلمبیایی منچستریونایتد می‌گوید پس از سپری کردن چند روز سخت سرانجام آماده است که چالش جدیدش را در اولدتراوفرد آغاز کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادامل فالکائو در گفت‌وگو با نشریه آبزرور در خصوص پیوستن‌اش به جمع شاگردان لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد گفت: برای من این جابه‌جایی حیرت‌آور بود. من واقعاً خوشحالم. امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم و با زدن گل‌های فراوان، زمینه‌ساز پیروزی‌های زیادی برای منچستریونایتد شوم.

فالکائو که با قراردادی قرضی و یک ساله به ارزش شش میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوسته است، در وصف حس و حال خود پس از نهایی شدن انتقالش به پرافتخارترین تیم فوتبال جزیره اظهار داشت: فکر می‌کنم که این هفته برایم خیلی سخت گذشت و از نظر کاری من وضعیت چندان مساعدی نداشتم، مخصوصاً به خاطر تمام تغییراتی که به وجود آمده است اما من مانند یک بچه برای تمامی این اتفاقات ذوق داشتم. زمانی که فهمیدم انتقالم به منچستریونایتد قطعی است همان حسی به من دست داد که برای اولین بار به تیم ملی کلمبیا دعوت شدم. واقعاً شرایط خاص و هیجان‌انگیزی بود و من از اینکه دوباره می‌توانم در میادین حضور داشته باشم، خوشحالم.

فالکائو در بازی دوستانه جمعه شب تیم ملی کلمبیا برابر برزیل، بازی که کشورش یک بر صفر به سلسائو باخت، در دقایق پایانی به میدان رفت و حالا گفته می‌شود که می‌تواند در بازی بعدی شیاطین سرخ در لیگ برتر برابر کوئینز پارک رنجرز به میدان برود.

او تصریح کرد: اکنون با شرایطی قابل قبول کلمبیا را ترک می‌کنم تا به تیم باشگاهی‌ام برگردم و امیدوارم که هفته آینده بتوانم بازی کنم. من با امیدهای فراوان به منچستر برمی‌گردم، به این امید که برای خودم در ترکیب اصلی تیم جایی به دست آورم و دفعه بعد با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی حاضر شوم. به نظرم این بهتر از آن است که منتظر باشم تا همه چیز روند معمولی‌اش را داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.