باشگاه پیکان با صدور بیانیه‌ای به رأیی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص رحمتی صادر کرده اعتراض کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی سیدمهدی رحمتی را به توبیخ کتبی‌ و درج در پرونده محکوم کرد. این حکم در حالی‌ از سوی کمیته اخلاق صادر شد که این کمیته پیش از این به جنجال‌های بسیاری که با مصاحبه‌های افراد مختلف و سرشناس فوتبال ایران ایجاد شده بود، هیچ عکس العملی نشان نداد.

از همین رو ارائه توضیحات و مطرح کردن پرسش‌هایی در همین خصوص ضروری است:

۱-کمیته محترم اخلاق و جناب آقای محمدزاده بر اساس کدام سند و مدرک اقدام به محکوم کردن مهدی رحمتی کرده است؟ مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی رحمتی در پیوست همین بیانیه موجود است و آقای محمدزاده اعلام کنند کدام جمله رحمتی، مصداق توهین و افترا بوده که باعث محکومیت او شده است؟

۲-مهدی رحمتی در هیچ کدام از مصاحبه‌های خود پس از جدایی از استقلال، کوچک‌ترین تهمت و اتهامی به هیچ فردی وارد نکرد. او در مقابل پرسش‌های مطرح شده، فقط پاسخ‌هایی را به صورت کلی‌ و بدون اشاره مستقیم یا غیرمستقیم به هیچ فردی، بیان کرد. با این حال جای تعجب بسیار دارد که از سوی کمیته اخلاق، چنین حکمی صادر می‌شود.

۳-سؤالی که پیش می آید، این است که آیا رفت و آمد‌های جناب آقای محسن بزرگی‌، معاونت محترم حقوقی باشگاه استقلال به فدراسیون و کمیته اخلاق، تأثیری در صدور این حکم داشته یا خیر که امیدواریم اینگونه نبوده و کمیته محترم اخلاق، همواره آرای خود را همانگونه که انتظار می‌‌رود، بر اساس مدارک مستند و محکمه پسند، و بر پایه انصاف و عدالت صادر کند.

۴-از جناب آقای محمدزاده به عنوان مسئول محترم کمیته اخلاق تقاضا داریم دلیل صدور این حکم خود درباره مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیکان را با صراحت و شفافیت اعلام کرده و از آن ابهام زدایی کند، چراکه محکوم شدن یک فرد بدون وجود مدرک محکمه پسند، سؤال بر انگیز است.

۵-مصاحبه‌هایی که مهدی رحمتی پس از جدایی از استقلال انجام داده، در ادامه همین بیانیه در اختیار اهالی فوتبال و مردم  قرار می‌گیرد تا افکار عمومی‌ در مورد آن قضاوت کرده و بگویند کدام جمله و کلمه مهدی رحمتی، استحقاق محکومیت دارد؟ ضمن این که منتظر پاسخ آقای محمدزاده نیز هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )