دومین فستیوال ملی فوتبال پایه ایران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دومین فستیوال ملی تیم‌های فوتبال پایه با حضور فوتبال‌آموزان استان‌های مختلف ایران و همچنین نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران صبح روز پنجشنبه در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در این فستیوال که با سخنرانی دکتر محمدحسین علیزاده آغاز شد قرار است افراد برگزیده رده‌های پایه از سراسر ایران با حضور در این فستیوال مورد ارزیابی قرار گیرند. دکتر محمدحسین علیزاده، رییس آکادمی ملی فوتبال ایران با بیان این که دومین دوره برگزاری این فستیوال از دوره نخست آن باشکوه‌تر برپا شده است، اظهار کرد: از ابتدای تابستان شاهد فعالیت‌های تیم‌های فوتبال پایه در استان‌های مختلف ایران بودیم که ثمره این فعالیت‌ها در این فستیوال فوتبال پایه نمایان می‌شود.

او افزود: امیدواریم با ادامه دادن این روند در آینده شاهد تشکیل یک تیم ملی فوتبال قدرتمند باشیم که بتواند سبب سرافرازی ایران باشد. تمامی این بازیکنان سنین پایه دست‌پرورده مربیان زحمت‌کش از سراسر ایران هستند که امیدواریم با توجه به آنها شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال ایران باشیم.

رییس آکادمی ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: فستیوال ملی فوتبال پایه ایران مقدمه‌ای بر فستیوال بین‌المللی فوتبال که در هفته آینده برگزار می‌شود، است و امیدوارم بتوانیم از تجربیات این فستیوال، بهره کافی را ببریم.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز در سخنانی با عرض خیرمقدم به حاضران در این فستیوال اظهار کرد: امیدواریم باشگاه‌ها هرچه بیشتر به بازیکنان در رده سنی پایه توجه داشته باشند. ما برنامه‌ریزی خوبی را برای فوتبال‌آموزان سراسر ایران در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در آینده شاهد پیشرفت آن‌ها باشیم.

در مراسم افتتاحیه این فستیوال همچنین مهدی محمدنبی، دکتر محمد احسانی، دکتر قراخانلو و ... حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، دومین فستیوال ملی فوتبال پایه ایران که از صبح امروز (پنجشنبه) در تهران آغاز به کار کرده، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. حضور شمار زیادی از بازیکنان خردسال در کمپ تیم ملی که همراه با محدودیت‌هایی برای فوتبال بازی کردن از جمله حواشی این فستیوال در روز افتتاحیه بود. همچنین حضور برخی از والدین این بازیکنان خردسال و ابراز احساسات نسبت به حضور فرزندان‌شان در این فستیوال نیز از جمله نکات جالب روز افتتاحیه بود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.