رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و کی‌روش منتظر است ایمیل را برای او ارسال کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان با حضور در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: زمان کم است و ما نمی‌توانیم یک مربی دیگر بیاوریم که هنوز وارد نیست و قرار است یاد بگیرد اما برای آینده مربیان خوب زیادی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این مسائل حل می‌شود، گفت: تا جام ملت‌ها این مسائل حل می‌شود و شرایط را ما اعلام می‌کنیم. ما یک تصمیم خوب می‌گیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا از عزیزی خادم گلایه‌ای دارید یا خیر گفت: گلایه که ندارم اما بهتر است سعه صدر داشته باشد. به هر حال شرایط اینطوری است، چه‌کار می‌توانیم بکنیم؟

کفاشیان در پاسخ به این سوال که همه از فوتبال در بازی‌های آسیایی اینچئون انتظار کسب مدال را دارند، گفت: تیم جوانی را داریم. ۵۰ تا ۶۰ درصد ترکیب آن تیم نفرات المپیکی ما هستند. تیم جوانی را انتخاب کرده‌ایم و از بزرگسالان کسی را در ترکیب نداریم. خیلی از بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند و شرایط خوبی دارند. اگر با تمرکز و فکر بیشتری بازی کنند و اگر بخواهند می‌توانند کار خوبی را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند کاری وینگادا راضی هستید یا خیر گفت: ما از او خواسته‌ایم تیم امید را با خود ببرد و ترکیبی از المپیکی‌ها در آن تیم باشد. ارزیابی کار وینگادا بعد از المپیک خواهد بود. هدف ما المپیک است اما در این بازی‌ها می‌تواند محک جدی بخورد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش برمی‌گردد یا خیر اظهار داشت: قطعا اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. کی‌روش منتظر است قرارداد را برای او ایمیل کنیم. قرارداد را که برای او فرستاده‌ایم، تصمیم‌گیری خواهد کرد. متن قرارداد هم همان متنی است که قبلا با هم توافق کرده‌ایم. از نظر نوع نوشتار و شکل قرارداد تغییرات ایجاد کرده‌ایم که در مورد آن هم به توافق خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیوان معروف همچنان در دست شما هست یا خیر گفت: آب آن لیوان را خورده‌ایم و الان کاملا لیوان در دست ماست.

کفاشیان ادامه داد: سعی کردیم از هر باشگاه دو بازیکن بیشتر نگیریم تا به روند تیم‌ها لطمه نخورد هرچند بیشتر این بازیکنان در تیم‌های خود فیکس هستند.

وی در مورد اسامی دستیارانی که برای کی‌روش مطرح شد، گفت: این سلیقه شخصی یکی از اعضای هیأت مدیره بود ما در نظر داشتیم این لیست محرمانه بباشد و در صورتی که با کی‌روش مذاکره کردیم او این لیست را تائید کرد خبرش را اعلام کنیم. ما هنوز اصل قضیه را نداریم چه‌طور دستیاران کی‌روش را انتخاب کنیم؟

کفاشیان گفت: البته کی‌روش نفراتی را مدنظر دارد و باید ببینیم او چه کسانی را می‌خواهد، خودمان ترجیح می‌دهیم کی‌روش خودش دستیارانش را معرفی کرده و ما آنها را تائید کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا گفته بود ته دلش راضی به ماندنش نیست، تاکید کرد: بحثم شخص کی‌روش نیست بلکه به خاطر مسائل مالی این جمله را گفتم که از لحاظ مالی به نفع ما خواهد بود اما چون مردم می‌خواهند من هم به دنبال قضیه کی‌روش هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مگر می‌تواند ریاست کند و اختیار نداشته باشد،‌ گفت: واقعا اختیاری ندارم البته جاهایی اختیارم زیاد است و جاهایی خیلی کم. در واقع جاهایی که به من حمله می‌شود اختیاراتم زیاد می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرارداد کی‌روش امضا می‌شود؟‌ گفت: قرار است قرارداد نهایی را امضا کرده و برای او ارسال کنیم تا او تصمیمش را بگیرد، خودم هم نمی‌دانم این موضوع چه زمانی محقق خواهد شد.

کفاشیان درباره تیم امید گفت: تدارک خوبی برای این تیم دیده‌ایم و سعی می‌کنیم در روزهای باقیمانده آنها را آماده‌تر کنیم. بازیکنان تجربه بدی ندارند و دنبال این هستیم در بازی‌ها‌ی آسیایی نتیجه بگیریم. به خاطر بازی‌های آسیایی نمی‌توانستیم در لیگ وقفه بیندازیم چون در این‌صورت تعطیلات لیگ زیاد می‌شد البته به دنبال این بودیم که دنبال لژیونرهایی باشیم که به رده سنی امید می‌خورند در نهایت این امر محقق نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برخی تیم‌ها به خاطر هزینه ایاب و ذهاب از جام حذفی انصراف دادند، گفت:‌ فکر نمی‌کنم به خاطر ایاب وذهاب بوده باشد چون اگر چنین مشکلی بود آن را حل می‌کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.