میلاد میداوودی گفت: خوشبختانه سایپای البرز شرایط خوبی دارد و من هم به نوبه خود برای موفقیت سایپا تلاش می‌کنم.
میلاد میداوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نقل و انتقالات بازیکنان در رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در تمام جهان پذیرفته شده و این امر یک اتفاق عادی در فوتبال حرفه‌ای است.

وی افزود: بنابراین تماشاگران ما نیز باید بپذیرند که بازیکنان فوتبال برای پیشرفت خود به تیم‌های مختلف می‌روند و نباید از بازیکنی به دلیل عدم حضور در یک باشگاه گلایه کرد.

مهاجم نارنجی‌پوشان البرزی ادامه داد: البته یک بازیکن باید زمانی که در تیمی حضور دارد، تمام توان خود را برای موفقیت تیمش به کار بسته و خوشبختانه کارشناسان و خبرنگاران شاهد هستند که من هیچ زمانی کم فروشی نکرده‌ام.

میداوودی تاکید کرد: امروز نیز که به عنوان بازیکن با سایپای البرز قرارداد حرفه‌ای دارم، تمام توانم را برای موفقیت این تیم به کار بسته و هر زمانی که مربیان تشخیص بدهند، آماده خدمت به این تیم هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود برخی از تماشاگران دیدار تیم‌های فولاد اهواز و سایپا با وی رفتار خوبی نداشتند، گفت: وقایع هفته گذشته را به طور کلی از ذهن خود دور کرده و به هیچ وجه حواشی ایجاد شده فکر نمی‌کنم.

این بازیکن فوتبال افزود: من به این امر ایمان دارم که درگیر شدن در حاشیه‌هایی از این دست به ضرر بازیکنان بوده و نمی‌خواهم در مورد آن اتفاق صحبت کنم.

میداوودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان و احتمال حضورش در میدان نیز گفت: ما برای ذوب‌آهن برنامه داریم و تمام توان خود را برای کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی به کار می‌بندیم.

وی تصریح کرد: اما این نکته که من در ترکیب ۱۱ نفره سایپا حضور دارم و یا خیر، پرسشی است که باید سرمربی به آن پاسخ دهد و وظیفه یک بازیکن حرفه‌ای این است که فقط آمادگی خود را حفظ کرده و هر زمانی که مربیان تشخیص دادند به میدان برود.

وی گفت: خوشبختانه سایپای البرز شرایط خوبی دارد و می‌توانیم با یک بازی هوشمندانه ۳ امتیاز دیدار با ذوب‌آهن را به نام خود ثبت کنیم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپای البرز و ذوب آهن اصفهان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز جمعه این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.