هافبک شیاطین سرخ به تمجید از ستاره آرژانتینی این تیم پرداخت و عنوان کرد جذب دی‌ماریا شگفت‌انگیز بود
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد پس از اینکه در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ بازیکنانی نظیر لوک شاو، آندر هررا و مارکوس روخو را به خدمت گرفت به سراغ آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی رئال مادرید رفت و او را در ازای ۵۹.۷ میلیون پوند جذب کرد تا رکورد نقل‌و‌انتقالات تاریخ فوتبال بریتانیا شکسته شود.

اشلی یانگ، هافبک ۲۹ ساله شیاطین سرخ در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «MUTV» گفت: به نظرم جذب بازیکنان نامدار در واقع صدور بیانیه‌ای برای مردمی بود که با انتقاد از ما می‌گفتند منچستریونایتد نمی‌تواند بازیکنان درجه یک به خدمت بگیرد ولی ما بازیکنانی همچون لوک شاو، آندر هررا، مارکوس روخو و آنخل دی‌ماریا را به ترکیب خودمان اضافه کردیم.

وی با تمجید از هافبک آرژانتینی شیاطین سرخ عنوان کرد: جذب دی‌ماریا شگفت‌انگیز بود. رئال مادرید بازیکنان بزرگی همچون گرث بیل و کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد ولی به نظرم دی‌ماریا یکی از برجسته‌ترین بازیکنان این تیم بود. وقتی بر کیفیت تیم افزوده می‌شود به طبع به روند آن کمک خواهد کرد. در همان چند روز اولی که آنخل در تمرینات منچستریونایتد حضور پیدا کرد نشان داد که چه بازیکن خوبی است و چه انتظاراتی می‌توان از او داشت. به طور حتم به خدمت گرفتن دی‌ماریا تصمیم فوق‌العاده‌ای بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.