کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: حق باشگاه‌ها در حال ضایع شدن است و مسئولان کشور باید هرچه زودتر برای احقاق حقوق باشگاه‌ها فکری کنند.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه با وزیر ورزش درباره این جلسه و مسائل مطرح شده در آن گفت: ما از جامعه رسانه‌ای انتظار داریم که به ما کمک کنند تا حق باشگاه‌ها را بگیریم. اخیرا در شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای برگزار شد که در باب فوتبال و مسائل آن بحث‌هایی مطرح شد. انتظار داریم که در اسرع وقت مسئله حق پخش تلویزیونی حل شود.

وی ادامه داد: وزارت کشور و هیات وزیران باید بدانند که با وضعیت فعلی باشگاه‌ها به سمت ورشکستگی پیش می‌روند و حق‌شان در حال ضایع شدن است. خواهش ما این است که به داد فوتبال برسند.

وی ادامه داد: ما زورمان به صداوسیما نمی‌رسد و با آنها حرف‌های زیادی داریم. در برنامه‌های پربیننده تلویزیون از جمله برنامه‌ای مثل ۹۰ درباره ریزترین حاشیه‌های فوتبال مثل حک شدن تبلیغ روی شورت ورزشی بازیکنان مطالبی پخش می‌شود اما درباره مسئله مهمی مثل حق پخش هیچ بحثی نمی‌شود. در جلسه‌ با وزیر مطالب عمده و خوبی مطرح شد و وزیر ورزش هم مطالب خوبی را عنوان کرد. به نظرم این جلسه خیر و برکات زیادی برای فوتبال داشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه گفت: رقمی که ما به صداوسیما اعلام کرده‌ایم کارشناسی شده است اما با این حال از وزارت ورزش یا هر نهادی که از سوی هیات وزیران به عنوان مسئول این بحث انتخاب می‌شود، می‌خواهیم که یک تیم کارشناسی بی‌طرف را مامور کنند تا بر اساس عرف و قانون، نرخ عادلانه‌ای را برای حق پخش تعیین کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.