یک شبکه ایتالیایی از توافق باواریایی‌ها با مدافع مراکشی تیم فوتبال رم برای انتقال وی به آلیانتس آره‌نا خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد سران باشگاه رم و بایرن مونیخ برای انتقال مهدی بن‌عطیه مدافع جالوروسی به جمع باواریایی‌ها به توافق رسیده‌اند و این بازیکن مراکشی ۲۷ ساله در این هفته راهی آلیانتس آره‌نا خواهد شد.

مذاکرات دو باشگاه برای انتقال بن عطیه از یک هفته پیش آغاز  و در این مدت اخبار ضد و نقیضی درباره آینده او منتشر شد که در آنها علاوه بر بایرن مونیخ از تیم‌هایی مانند بارسلونا نیز به عنوان مشتریان این بازیکن متولد فرانسه نام برده شده است.

مذاکرات یک هفته‌ای طرفین امروز (سه شنبه) به نتیجه رسیده و باواریایی‌ها برای اضافه کردن ین‌عطیه به جمع شاگردان پپ گواردیولا رقم پایه ۲۶ میلیون یورو را برای این مدافع میانی در نظر گرفته‌اند که به آن ۴ میلیون دیگر بابت پاداش‌ اضافه خواهد شد.

شبکه اسکای اسپورت ادعا کرده که قرارداد بایرن مونیخ و بن‌عطیه ۵ ساله خواهد بود و این بازیکن ملی‌پوش به ازای هرسال حضورش در آلیانتس آره‌نا ۴ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

گفته می‌شود بن‌عطیه فردا (چهارشنبه) به مونیخ سفر می‌کند تا در تست پزشکی باشگاه بایرن مونیخ شرکت کند و رسماً به ۱۲ ماه حضورش در پایتخت ایتالیا پایان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.