مدافع میانی تیم فوتبال صبای قم با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل تراکتورسازس تبریز گفت: در این بازی با اینکه ۲ بر صفر پیش بودیم به یکباره همه چیز از دست‌مان پرید.
پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و حتی فرصت‌های بیشتری نسبت به تراکتورسازی داشتیم اما در بد زمانی گل خوردیم و با اینکه خوب بازی کردیم به یکباره همه چیز از دست‌مان پرید. این موضوع ربطی هم به بی‌تجربگی بازیکنان صبا ندارد و گاهی اوقات ممکن است در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ دهد و بازی برده را اینطوری با باخت عوض کنید.

وی در ادامه افزود: تیم تراکتورسازی با دو شوت به دو گل رسید اما ما زمانی که بازی ۲ بر ۲ مساوی بود یا زمانی که با دو گل پیش بودیم می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. من به دیگر بازیکنان صبا کاری ندارم ولی در مورد خودم باید بگویم که این باخت خیلی برایم سنگین بود و نباید اجازه می‌دادم تیمم به این راحتی بازی برده را از دست بدهد. با این حال مطمئن باشید این نتیجه فقط اتفاق بود و در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در خصوص شرایط تیم تراکتورسازی تأکید کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و روز گذشته از حمایت هواداران خوبش هم بهره می‌برد. آنها در خط حمله بازیکنان سرعتی، تکنیکی و خلاق دارند. بازیکنی مثل ادینیو که در مس با او همبازی بودم خودش یک تیم است. او روز یکشنبه خیلی خوب بازی کرد و تیم ما را آزار داد. به نظرم تراکتورسازی امسال هم تیم خوبی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.