کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

علی دایی می گوید پرسپولیس در بازی مقابل پدیده تیم دیگری خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: «ما یک بازی بزرگ داریم و حتما باید در آن برنده شویم. ما حق اشتباه نداریم. در مسابقات قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و خودمان باعث شدیم حریفان به گل برسند. پدیده تیم خوبی دارد و قول می دهم که از فردا پرسپولیس دیگری را می بینید.» دایی در مورد جذب اومانیا گفت: «با آمدن او، بعضی از مشکلات دفاع جبران می شود. او به تیم کمک می کند و می خواهیم فردا دومین برد تیم را به دست بیاوریم.»

او در مورد مصدومیت رضا نوروزی هم گفت: «سعی می کنیم جای رضا را پر کنیم. عباس زاده در چند بازی پایانی فصل قبل خوب کار کرد.» سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های محمد مایلی کهن هم گفت: «راجع به او همه چیز مشخص است. همین که قوه قضاییه برای سومین بار او را محکوم می کند، دیگر حرفی ندارم. حرف زدن آسان است ولی باید با سند و مدرک حرف بزنیم. من وقت خودم را در مورد او تلف نمی کنم. من از رسانه ها هم گلایه دارم که چنین حرف هایی را مطرح می کنید. این حرف ها فوتبال را به حاشیه می برد. از این به بعد هم این مسائل را به وکیلم می سپارم و خودم را درگیر این آقا نمی کنم. تنها هدفشان این است که تمرکز ما را به هم بریزند و ما نتیجه نگیریم. ولی مطمئن باشید که ما از فردا به روزهای خوبمان برمی گردیم.»

اخیرا شایعه شده که پرسپولیس قصد جذب کریم انصاری فرد را دارد. دایی در این مورد گفت: «دوست دارم یک مهاجم خوب در نوک حمله داشته باشیم. اگر احساس کنم مهاجمان فعلی به ما کمک نمی کنند شاید مهاجمی مثل انصاری فرد را جذب کنیم.» او در مورد بازیکن کامرونی که در تمرین پرسپولیس تست داد گفت: «این بازیکن رزومه خوبی دارد ولی داشتن رزومه خوب، دلیلی بر خوب بودن نیست. شاید او سال ۲۰۰۸ بازیکن خوبی بوده اما از آن زمان ۶ سال گذشته و الان شرایط خوبی ندارد. شرایط بدنی من از او خیلی بهتر بود. می خواهم بازیکنی جذب کنم که به تیم کمک کند.دوست ندارم به بازیکنی بی دلیل پول بدهم.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.