سرمربی تیم فوتبال ملوان معتقد است بازی‌های این تیم مقابل راه‌آهن همیشه زیبا بوده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرت ایراندوست پس از تاخیر یک ساعته‌اش به دلیل زمان پرواز تیم ملوان، در کنفرانس خبری‌ قبل از بازی با راه‌آهن گفت: راه‌آهن یک تیم قدیمی و بسیار خوب است و همیشه بازی‌های خوبی مقابل ملوان به نمایش گذاشته است. 

وی افزود: چه در زمان بازیگری خودم و چه زمانی که مربی بودم همیشه بازی‌های ملوان و راه‌آهن زیبا بوده و مطمئنا فردا نیز یک بازی زیبا پیش رو داریم که برای هر دو تیم دشوار است. تیم راه‌آهن را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم آنها بازیکنان خوبی را جذب کردند و تیم خوبی را بسته‌اند. ما هم با بازی‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم شرایط‌مان رو به رشد است و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

ایراندوست در پاسخ به این سوال که ملوان برای بازی فردا چه بازیکن محروم و مصدومی خواهد داشت گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم اما ایمان صادقی دروازه‌بان ما که در بازی پرسپولیس از ناحیه کشاله ران دچار مشکل شد ولی ما او را به همراه خودمان به تهران آوردیم و شاید بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که پس از بازی ملوان و پرسپولیس عنوان کرده بازیکنانی مانند دغاغله و فشنگچی از ترک ملوان پیشیمان هستند و می‌خواهند به این تیم برگردند خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد و من پاسخی به حرف‌های آنها نمی‌دهم و مشکلی هم نیست!

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که با توجه به پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل پرسپولیس چه راهکاری دارد که بازیکنان ملوان دچار غرور نشوند گفت: همیشه بردن تیم‌های بزرگ تبعات خاص خودش را دارد و تا مدت‌ها با تیم‌های دیگر همراه است اما ما همواره  در تمرینات به بازیکنانمان یادآور شدیم که به هیچ عنوان فکر مقابل پرسپولیس نباشند و به آینده فکر کنند. هر دیدار لیگ برتر مثل فینال است و اگر می‌خواهیم در لیگ موفق شویم باید به دیدارهای پیش‌رو فکر کنیم نه مسابقات گذشته.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.