سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: ما برای همین ۱۴ بازیکن با خود به چین آورده‌ایم که اگر اتفاقی برای عده‌ای رخ داد، سایرین بتوانند به ما کمک کنند.
حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد رقابت‌های مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: گروه ما خیلی سخت است و از بین آنها شاید فقط تیم لبنانی که فردا با آنها بازی داریم مدعی صعود نباشد، اما از این جهت که بازی اول است، برای ما خیلی مهم است و مهم‌تر از آن نیز دیدار دو تیم القادسیه و چونبوری است که به نوعی یک تیم مدعی صعود خواهد بود.

وی در مورد وضعیت تیمش تصریح کرد: این بیماری بچه‌ها (ویروس چشمی) یک مقدار نگران‌مان کرد اما هر چه رو به جلو می‌رویم بازیکنان‌مان بهبود پیدا می‌کنند اما چون بیماری ویروسی و واگیردار است، امیدواریم ۶ نفر باقی‌مانده به آن مبتلا نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند ابتلا به این بیماری مشکوک است و شاید میزبان در انتشار آن نقش داشته، خاطرنشان کرد: به نظر من این بعید به نظر می‌رسد. بچه‌های ما این بیماری را در تایلند گرفته‌اند. ما آن زمان دیدیم که حالت چشمان ویکتور هرمانتس عجیب است و بیماری دارد اما احساس نمی‌کردیم این بیماری با دست دادن منتقل شود. ظاهرا هرمانتس ناقل بیماری بوده که تعمدی هم در کار نبوده بلکه یک حادثه بوده است.

سرمربی تیم فوتسال دبیری ادامه داد: به هر حال ما برای همین ۱۴ بازیکن با خود به چین آورده‌ایم که اگر اتفاقی برای عده‌ای رخ داد، سایرین بتوانند به ما کمک کنند. فکر می‌کنم تا سومین بازی مرحله مقدماتی که با چونبوری است و مهم‌ترین بازی ما در این مرحله به شمار می‌آید، همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.