سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: افرادی که می‌گویند لباسشان آب رفته شاید خودشان آب رفته‌اند یا اینکه در تراکتورسازی زیاد استراحت کردند که این شرایط برای لباس پیش آمده است.
ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد وضعیت خالد شفیعی و شاهین ثاقبی برای دیدار هفته پنجم مقابل صبای قم گفت: این ۲ بازیکن دیروز تمرین کردند و مشکلی برای بازی کردن ندارند. اینکه این نفرات بتوانند به میدان بروند بستگی به نظر سرمربی دارد. نام این ۲ بازیکن بین ۱۹ نفری که باید در اردوی قبل از بازی حاضر شوند وجود دارد.

وی در مورد شرایط کلی این تیم خاطرنشان کرد: آماده برگزاری این بازی خانگی هستیم. دو بازی پیش رو داریم که باید در آنها پیروز شویم و به وضعیت بهتری در جدول دست پیدا کنیم.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: صبای قم حریف این هفته ما تیم بسیار خوبی است که تاکنون متحمل شکست نشده است. نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی هم یکی از قدرت‌های فوتبال ایران است که شرایط بسیار خوبی دارد. امیدوارم فردا بازی خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی دو تیم مشاهده کنیم.

ذوالفقاری در پاسخ به اینکه انتقاداتی در جراید مبنی بر ناراحتی بازیکنان از پیراهن‌های تراکتورسازی مطرح شده و برخی اعلام کردند این لباس‌ها آب می‌رود، گفت: فکر می‌کنم لباس‌ آنهایی که آب می‌رود بیشتر خودشان آب رفته‌اند و یا اینکه در تراکتورسازی زیاد استراحت می‌کنند که این طور فکر می‌کنند!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چند سالی است مد شده که بازیکنان در مورد لباس‌ها انتقاد می‌کنند،‌ اظهار داشت: مگر می‌شود لباس مشکل پیدا کند؟ هر کسی می‌گوید لباس مشکل دارد خودش مشکل دارد. از سال ۱۳۵۳ در تراکتورسازی بودم آن زمان مرحوم حسین فکری مربی تراکتورسازی بود. در ابتدای فصل به ما یک دست لباس می‌دادند و تا پایان با همان لباس بازی می‌کرد و در نهایت این لباس‌ها به تیم جوانان و امید داده می‌شد. افتخار می‌کنم که آن موقع لباس مرحوم ایوب شاردی پیشکسوت تراکتورسازی به من رسید و هنوز این پیراهن را به یادگار دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.