مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان به این نکته اعتراف کرد که او و دیگر هم‌تیمی‌هایش برای خود تصور یک پیروزی راحت مقابل نفت را می‌کردند.
وریا غفوری در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد دلایل باخت سپاهان به نفت اظهار داشت: تیم ما خسته بود. از طرفی غیبت شجاع خلیل‌زاده هم در عملکرد تیم تأثیرگذار بود. البته باید بگویم نفت بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و این برد را به نفتی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه فشردگی بازی‌ها تیم ما را خسته کرده است. در این شرایط ریکاوری تیم‌ها سخت شده است و حتی روی مسائل فنی تأثیر می‌‌گذارد. البته ما دنبال بهانه نیستیم و این شرایط برای نفت هم وجود داشت. ما تصور کردیم می‌‌توانیم نفت را راحت شکست دهیم اما اینطور نشد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حضور این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: صدرنشینی در پایان هفته چهارم مهم نیست، بلکه مهم این است که در هفته آخر صدرنشین باشیم. در حال حاضر ما مدعی جدی قهرمانی هستیم ولی چند تیم دیگر هم هستند که خوب نتیجه گرفته‌اند و اصلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌‌شود. با این حال امیدوارم تا پایان لیگ نتایج خوبی بگیریم و در نهایت قهرمان شویم.

غفوری در پایان در مورد بازی حساس تیمش مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و باید باخت مقابل نفت را جبران کنیم. فولاد تیم بسیار خوبی است و این را در چهار بازی قبلی نشان داد ولی ما در اصفهان محکوم به شکست دادن این تیم هستیم و نباید امتیاز از دست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.