بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: پرسپولیس هنوز شکل و فرم واقعی‌اش را به دست نیاورده و کار سختی مقابل ما خواهند داشت.
میلاد غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار این هفته پدیده خراسان مقابل پرسپولیس گفت: برای بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس تمرین می‌کنیم. تیم ما بعد از برد خوبی که مقابل تراکتورسازی به دست آورد شرایطش خوب شده و با روحیه به تهران می‌آییم البته پرسپولیس هنوز شکل واقعی‌اش را نگرفته و فکر می‌کنم کار این تیم برای بازی مقابل ما سخت است. در کل امیدوارم هر تیمی که حقش است برنده شود.

وی ادامه داد: خود من هم تمرینات خوبی انجام دادم و آماده بازی مقابل پرسپولیس هستم. من برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه‌های بسیار زیادی دارم چرا که پیش از این بازیکن این تیم بودم و دوست دارم عملکرد خوبی از خودم نشان دهم اما مطمئن باشید اگر گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد.

غریبی درباره اینکه پیش از بازی به سمت دایی می‌رود یا نه، تصریح کرد: ۱۰۰درصد این کار را انجام خواهم داد. دایی برای پرسپولیس و لیگ امسال مرا می‌خواست اما من از این تیم جدا شدم چرا که فکر می‌کردم مثل سال قبل شاید بازی به من نرسد و به همین دلیل گفتم می‌خواهم جایی بروم که بازی کنم. من دایی را دوست دارم و حتی خارج از فوتبال هم برای او احترام زیادی قائل هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.