کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به هیچ عنوان نمی‌پذیرم که قلعه‌نویی بخواهد به لیدرها خط دهد یا در این زمینه دخالتی کند.
علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تجمع روز چهارشنبه شماری از طرفداران مرحوم ناصر حجازی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام مقابل ساختمان باشگاه استقلال در سعادت آباد اظهار داشت: این افراد از برخی مسائل ناراحت بودند که من از آنها دعوت کردم به داخل باشگاه بیایند تا صحبت‌های‌شان را بشنوم.

وی ادامه داد: این عده از لیدرهای استقلال گله داشتند که با آنها در ورزشگاه‌ها برخورد خوبی نمی‌شود. صحبت‌های آنها برای من جالب بود که در این زمینه تحقیق کنم چون برای نخستین بار بود که چنین حرف‌هایی می‌شنیدم اما با این وجود فکر نمی‌کنم اینطور باشد که با طرفداران حجازی یا هر فرد دیگری برخورد بدی شده باشد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: همه اعم از طرفداران حجازی، مجیدی و قلعه‌نویی ابتدا طرفدار استقلال هستند و باید بین خودمان اتحاد ایجاد کنیم. من کاری به بنرهایی که این افراد با خود همراه داشتند، ندارم و حرفم این است که همه ما طرفدار استقلال هستیم. ممکن است در این میان یک نفر قلعه‌نویی را بیشتر دوست داشته باشد یا حجازی را. این موضوع اشکالی ندارد اما اینطور نباشد که تنها به فکر قلعه‌نویی و حجازی باشیم و استقلال برای‌مان مهم نباشد.

نظری جویباری درباره انتقاد طرفداران حجازی، مجیدی و نکونام از امیر قلعه‌نویی و بنرهایی که با خود همراه داشتند، گفت: آنها از لیدرهای استقلال انتقاد کردند و مدعی بودند که مورد حمایت قلعه‌نویی هستند. به هیچ عنوان نمی‌پذیرم که قلعه‌نویی بخواهد به لیدرها خط دهد و یا دخالتی کند. قلعه‌نویی هم مانند بقیه استقلالی‌ها همچون پرویز مظلومی و سایر مربیان از لیدرهای استقلال حمایت می‌کند اما شخصیت قلعه‌نویی این گونه نیست که بخواهد خط بدهد.



وی خاطرنشان کرد: طرفداران حجازی مدعی بودند که هر زمان بنر ناصر حجازی را در کمپی که با نام او است، نصب می‌کنند از سوی لیدرهای استقلال برخورد می‌شود. من صحبت های آنها را تایید نکردم و به آنها گفتم هر زمان خواستید، می‌توانید بنر حجازی را نصب کنید و اگر کسی مانع این کار شد، به شدت از سوی باشگاه حتی برخورد می‌شود. با این وجود به آنها گفتم که حجازی اسطوره باشگاه استقلال است اما شما می‌روید بنر حجازی را مخفیانه بالای پشت بام نزدیک کمپ تمرین استقلال نصب می‌کنید که این کارتان تحریک آمیز است.

نظری جویباری در ادامه این گفت‌وگو در خصوص در مورد عدم پرداخت مطالبات محمد قاضی به تسنیم گفت: روز گذشته قاضی به باشگاه مراجعه کرد و جلسه خیلی خوبی داشتیم و مشکلی وجود نداشت. قرار بود مطالبات فصل گذشته او را در ماه مرداد پرداخت کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده اما حتما روزهای آینده مطالبات فصل گذشته او را پرداخت خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد صحبت‌هایی که برخی از بازیکنان از جمله حسین کعبی علیه امیر قلعه‌نویی انجام داده‌اند و اینکه موضع باشگاه در این زمینه اظهار داشت: حمایت از سرمربی وظیفه ما است. به این دوستان می‌گویم که وارد جنجال نشوند. قلعه‌نویی لیستی را به باشگاه تحویل داد که در آن منافع ۳۰ میلیون هوادار در نظر گرفته شده بود. قلعه‌نویی که نمی‌تواند به خاطر اینکه یک بازیکن تهدید به مصاحبه کند، او را وارد لیست استقلال کند. اگر استقلال نتیجه نگیرد، چه کسی باید جوابگو باشد؟

وی با اشاره به اظهارات حسین کعبی عنوان کرد: از کعبی سوال دارم که در کدام تیم با قلعه‌نویی کار کرده بود که چنین صحبت‌هایی انجام داد؟ تنها مقطعی که کعبی با قلعه‌نویی کار کرد، دوره حضور قلعه‌نویی در تیم ملی بود که بزرگانی چون مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی بازی می‌کردند. نمی‌دانم چطور کعبی خودش را وسط ماجرا قرار داده است.

نظری جویباری تصریح کرد: این هجمه‌ها علیه قلعه‌نویی راه افتاده اما باشگاه از سرمربی خود حمایت خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )