سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه گفت:‌برای اولین بار بود که برخی بازیکنان ما بازیکنان بزرگ را از نزدیک می‌دیدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد پیوس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در دیداری دوستانه گفت: ما در دوران بدنسازی هستیم و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد. در دو نوبت صبح و عصر کار می‌کنیم در یک هفته ۱۷ جلسه تمرین کردیم. بیشتر بازیکنان ما نفرات جوان و مازندرانی هستند. به دنبال پیدا کردن ضعف‌ها هستیم و می‌خواهیم ساختار حمله را بهتر کنیم. تیم جوانی داریم و تیم را برای حضور در لیگ دسته یک بستیم تا بتوانیم ان‌شاءالله با نتایجی که می‌گیریم بالا بیاییم.

وی افزود: برد و باخت مهم نیست از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که با ما بازی کردند و به تیم روحیه دادند. بچه‌های جو ورزشگاه آزادی و خیلی از این بازیکنان بزرگ را از نزدیک ندیدند. از لحاظ تاکتیکی و فنی این مسابقه توانست به ما کمک کند.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه در مورد شکست پرسپولیس و اینکه این تیم مثل استقلال نوسان دارد خاطرنشان کرد: البته به نظر من استقلال مهره‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد. استقلال در نیمکت هم تیم قوی‌ است و رفته رفته به شرایط خوبی می‌رسد. استقلال روان‌تر کار می کند و من فکر می‌کنم پرسپولیس هم جزو سه تیم اول لیگ شود هنوز زود است که بخواهیم تیم را ارزیابی کنیم.پرسپولیس نقاط ضعفی دارد اما رفته رفته خوب می‌شود.

وی در مورد الفاظی که علی دایی و محمد مایلی‌کهن علیه یکدیگر به کار می‌برند و اختلافی که بین آنها به وجود آمده گفت: این صحبت‌ها به ضرر پرسپولیس است. محمد مایلی‌کهن پیش‌کسوت پرسپولیس است و همه ما برای او احترام قائلیم اما بهتر است صحبت‌های فنی بیشتر انجام شود. پرسپولیس رفته رفته بهتر می‌شود و امیدوارم یک بزرگتر بتواند این دو پیشکسوت پرسپولیس را آشتی دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.